“Deilig kaffe og hummuswrap”

Stockfleths Prinsens Gate
Vurdert som nr. 13 av 75 Smått og godt i Oslo
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Uteservering
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 4. november 2018

Dersom du ønsker god kaffe, og en kjempe god hummus-wrap, er dette stedet for deg. God service fra hyggelig ansatte, var dette en fin start på morgenen. Det var stort og flott lokale med god belysning og fin utsikt over en travel gate midt i Oslo.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Natron2511

Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Er personlig avhengig av en god islatte med havremelk, og den beste får jeg på Stockfleths. Har prøvd utallige steder i Oslo og denne kjeden leverer uansett hvilken jeg går på. Drikker den med litt vanilje og da er den perfekt! Eneste minus om det skulle vært et, er at jeg opplever noen ganger litt mye is. Da er det tomt på to slurk - og det er kjipt. Ellers anbefaler jeg dette av hele mitt hjerte!

Dessuten elsker jeg at dere har så mange veganske og vegetariske alternativ :) Pluss til dere!

1  Takk, goodfoodie00
Anmeldt 21. juli 2017 via mobile enheter

Denne kaffebaren i Kvadraturen byr på kjempegod kaffe, som tilberedes av hyggelig betjening. Fint å kunne sitte langs vindusrekkene og se ut, eller gå ned i kjelleren og lese avisen. Eneste negative er at de ofte blir utsolgt for gjærbakst, og derfor blir det ofte kun kaffe på meg. Savner kanelsnurren.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, VacationOslo
Anmeldt 11. april 2017

Veldig god espresse, gjrne dobbel :-) Også godt bestemorsbrød med brunost og landbrø med laksemosse. Fint sted fro en rask lunch, enten alene eller med en forretningsforbindelse. Fint å sitte på barkrakker langs gaten og se ut på livet.

Dato for besøk: april 2017
Takk, IngeMauseth
Anmeldt 14. mars 2017 via mobile enheter

Stedet er tilsynelatende hyggelig, men servicen er middelmådig og kaffen dyr i forhold til kvalitet. Svært varierende hva de ansatte kan om det de selger, og alt for ofte er de utsolgt for varer det burde være enkelt å ha på plass. Det er også på høy tid med både støvtørk og rundvask av lokalet.

Dato for besøk: mars 2017
2  Takk, the01
Svar fra ledelsen:Besvart 15. mars 2017

Hei. Takk for omtalen. Det er beklagelig at du finner servicen middelmådig og at det er dyrt. Vi tar vask og oppfriskning av lokalet til etterretning og kommer til å gjøre noe med det. Men, hvilke varer er det du savner?

Reisende som så på Stockfleths Prinsens Gate, så også på

Har du vært i Stockfleths Prinsens Gate? Del dine erfaringer!