“Greit sted for frokost”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Uteservering
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 24. september 2021

Variert bakverk om du stikker innom for en kjapp frokost, eller tar med deg noe. Godt utvalg i varme og kalde drikker.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Ole Jacob J

Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Kaffebaren ligger i Vestbanen og samme bygg som Fredssenteret. Her er servering inne og ute hvor man kan se på folkelivet på havna i Oslo. Kaffemenyen er bred, spennende og preget av kvalitet. Prisene er forholdsvis høye.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Erlend1973
Anmeldt 4. november 2018

Dersom du ønsker god kaffe, og en kjempe god hummus-wrap, er dette stedet for deg. God service fra hyggelig ansatte, var dette en fin start på morgenen. Det var stort og flott lokale med god belysning og fin utsikt over en travel gate midt i Oslo.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Natron2511
Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Er personlig avhengig av en god islatte med havremelk, og den beste får jeg på Stockfleths. Har prøvd utallige steder i Oslo og denne kjeden leverer uansett hvilken jeg går på. Drikker den med litt vanilje og da er den perfekt! Eneste minus om det skulle vært et, er at jeg opplever noen ganger litt mye is. Da er det tomt på to slurk - og det er kjipt. Ellers anbefaler jeg dette av hele mitt hjerte!

Dessuten elsker jeg at dere har så mange veganske og vegetariske alternativ :) Pluss til dere!

1  Takk, goodfoodie00
Anmeldt 21. juli 2017 via mobile enheter

Denne kaffebaren i Kvadraturen byr på kjempegod kaffe, som tilberedes av hyggelig betjening. Fint å kunne sitte langs vindusrekkene og se ut, eller gå ned i kjelleren og lese avisen. Eneste negative er at de ofte blir utsolgt for gjærbakst, og derfor blir det ofte kun kaffe på meg. Savner kanelsnurren.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, VacationOslo

Reisende som så på Stockfleths Prinsens Gate, så også på

Har du vært i Stockfleths Prinsens Gate? Del dine erfaringer!