“Lunken kaffe”
Anmeldelse av Dattera til Hagen

Dattera til Hagen
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Dattera til Hagen byr på et godt utvalg av varm og kald drikke i et levende miljø av ulike mennesker og behagelig musikk. Dattera tilbyr en variert meny fra lunsj til middag, eller bare en kaffe fra kaffebaren. Menyen er rikt sammensatt og inneholder nydelige tapasretter, à la carte og utsøkt vin. Dattera til Hagen består av to etasjer og en bakgård som er åpen i sommersesongen. 1. etasje: Lunsj, bar, kaffe, tapas og à la carte. DJ fredag og lørdag fra kl. 23.00. 2. etasje: Klubbkonsepter tirsdag-lørdag. Kan leies for private arrangement.
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Stakk innom for og se på stedet .
Bestilte en kaffe som var mer lunken enn varm , koseligt sted med mye bråk og mas.
Hadde fårhåpninger her men ble skuffet .

Takk, janmd2017

Anmeldt 24. juli 2021

Veldig bra at vi fikk bord til 14 stk, men helt utrolig lang ventetid på drikke. Fullt lokale og kun tre løpere. Det er for dårlig. Vi ventet bortimot en time på drikke for hver bestilling. Alt for dårlig.

Takk, 586siljea
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Ventet 35 minutter på en øl. Vet ikke om det er pga dårlig service eller at de er for få på jobb (noe jeg kan forstå om jeg som kunde får beskjed) Ønsket meg noe å spise, serveringen var stengt så eneste jeg kunne bestille var Peanøtter eller tapas for 2 personer. Stedet er kult og god plass.

Takk, mariannea190
Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Ikke spist her, men tatt en øl i bakgården som er noe for seg selv med alt det fargesprakende. Stedet er kanskje best egnet gor ungdom, men fungerer for alle. Stort pluss for kontaktløs bestilling/betaling og egfektiv og god service. Stort minus for altfor høy musikk etter vår smak. Vanskelig å snakke sammen ved samme bord. Litt stive priser, men sånn er Oslo.

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, AinaK2013
Anmeldt 1. juni 2021 via mobile enheter

Ble behandlet dårlig av personale, kverulerende og konfronterende. Ubehagelig. Den ene av oss var visstnok for full, poenget vårt var bare at da gir man tilbake pengene for ting man har betalt for, men ikke får‍♀️ normal service det. Nei da ringer man etter et vaktselskap. For en pluss for fin bakgård, masse minus for elendig kverulerende service. Går ikke tilbake.

Dato for besøk: april 2021
Takk, anitamichelleb

Reisende som så på Dattera til Hagen, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Dattera til Hagen? Del dine erfaringer!