“Meget vellykket”

Kjøkken: Europeisk, Fransk
God for: Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Vår historie startet i 1979 med D'Artagnan og A touch of France. Vårt brasserie bygger på tradisjoner helt tilbake til 1800-tallet i Frankrike.
Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Brasserie France bød på et meget vellykket besøk: Gode råvarer, gode smaker og et meget dyktig kjøkken. Vinmenyen traff utrolig godt i forhold til maten. God servicedesk bordet. Anbefales!

Takk, CEBOTusenfryd

Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Dette var en alle tiders lunsjrestaurant! Leverte nydelig mat med lidenskap! Vertskapet var engasjert, dette anbefales!

Takk, olegeorgn
Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Brasserie France er det perfekte stedet for en uformell lunsj eller middag. Klassiske, gode retter servert raskt av serviceinnstilte servitører. Jeg anbefaler absolutt tartaren servert med fries og bearnaise. Menyen er variert og deilig erkeklassisk fransk! Du vet hva du får og stedet byr ikke på nyskapende retter men de gode smakene som ikke trenger å endres på!

Takk, kimh_vardl
Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Vi hadde forretter asom Hitrakrabbe og gratinerte snegler. Krabben var totalt smakløs, og en kjente ikke antydning til krabbesmaken. Sneglene ble servert oppi hver sin champignon, noe som jeg syntes ødela smaken. De var også overstekt. Hovedrettene var blåskjell, and og entrecote. Disse var greie nok, men andebrystet var en veldig liten porsjon. Ostetallerkenen var en helt standard rett. Desserttallerkenen var derimot et løft med forskjellige små godbiter. Sørvisen var god, men kelneren hadde godt kunne fulgt normale serveringsrutiner istedet for å lene seg over bordet for å fylle glassene på motsatt side når det var svært god plass der. Resultatet var søl rundt alle gjestene. Servering på riktig side er også noe jeg forventer på et sånt sted.

2  Takk, 122bj_rgh
Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Bestilte medium stekt entrecôte og den var svært seig og rå, kniven klarte ikke oppgaven, store klaser med fett. Løktilbehør som ikke var veldig velsmakende, muligens feil krydret Evt ikke et veldig godt tilbehør. Asparges var noe salte. Bernaise og pommes frites var vel eneste som var av vanlig brasserie france kvalitet. Jovial kelner uten særlig profesjonell trening, tar stor plass og hjelper ikke med å si franske gloser av og til. Det fremstod som en ufokusert ungdomsgjeng på kjøkkenet denne gangen og lunchen bar absolutt preg av dette. Håper dette var engangstilfelle. Første gang jeg blir skuffet på denne restauranten.

2  Takk, jono783

Reisende som så på Brasserie France, så også på

Har du vært i Brasserie France? Del dine erfaringer!