“Nydelig”

Kjøkken: Europeisk, Fransk
God for: Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Vår historie startet i 1979 med D'Artagnan og A touch of France. Vårt brasserie bygger på tradisjoner helt tilbake til 1800-tallet i Frankrike.
Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Dette var bra. Lunt og hyggelig. Trivelig personale. Nydelig og lekkert tilberedt mat, til tilfredsstillende pris. Maten ble raskt servert. Andelår til middag og creme brulee til dessert. Anbefales.

1  Takk, ninasteenl

Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Vi blir aldri skuffet her . Entrecoten perfekt stekt og bearnaisen er den beste i byen ! Sprøstekt andelår confit var også veldig godt. Dessert vognen er livsfarlig . Her kan man velge blant en mengde deilige munnfuller , eller ta de alle . Hyggelig og oppmerksom betjening .

Takk, hilde_se2000
Anmeldt 14. desember 2018

Veldig fransk atmosfære med nydelig mat og riktig bra service til å være i den travle julebordssesongen! Denne gangen var jeg her på julelunch med kontoret, og jeg prøvde den 3-retters menyen som ble hadde en flott presentasjon og smakte godt. Selv om vi var under 10 personer så var det vanskelig å føre en felles samtale, og bordene er jo veldig tette, så dette er ikke stedet for de private samtalene. Jeg synes stedet holder fortsatt et veldig høyt nivå, og jeg synes det er så hyggelig med steder som holder stand gjennom tiår etter tiår!

Takk, Ingeborg56
Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

God mat i flotte lokaler med hyggelig service. Carpatio av kalv og andelår var meget godt. Vi var ca 30 stk med samme meny. All mat kom samtidig.

1  Takk, TrailBlazer418338
Anmeldt 12. desember 2018

Vi har vært her nå ved flere anledninger, og kan ikke skryte nok av maten. Nydelig fransk kokekunst. Og prøv gjerne husets hvite vin, Pellehault. Den koster bare NOK 115 på polet.

Dato for besøk: august 2018
Takk, lacalahills

Reisende som så på Brasserie France, så også på

Har du vært i Brasserie France? Del dine erfaringer!