“Middag i Paris :)”

Brasserie France
Kjøkken: Europeisk, Fransk
God for: Forretningsmøter, Romantisk, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservater
Beskrivelse: Vår historie startet i 1979 med D'Artagnan og A touch of France. Vårt brasserie bygger på tradisjoner helt tilbake til 1800-tallet i Frankrike.
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Oslos desidert beste Franske restaurant. De leverer hver gang samme fantastiske kvaliteten på både mat og service.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Toivo M

Anmeldt 4. september 2019

Usedvanlig hyggelig spisested i hjertet av Oslo. Var der med venner fra USA i fjor. Vil du ha en smak av Paris i Oslo, så gå dit. Hyggelig betjening og god mat.

Takk, EgilS26
Anmeldt 31. august 2019

Var ikke topp denne gangen. Måtte be tre ganger etter vann. Tok 45 minutter fra forrett til hovedrett ble servert. Forskjellige servitører. Maten var god den, som den pleier; løksuppe, escargot, havabbor m.m., men det sviktet litt både her og der dessverre. Servicen og oppfølgingen var ikke bra. Vet ikke riktig hva det skyldtes, men det må bli bedre. For å opprettholde det gode navn og rykte, og populariteten, må det en liten skjerpings til. Likevel, vi kommer tilbake.

Takk, Tom Nickelsen G
Anmeldt 24. august 2019 via mobile enheter

Hyggelig fransk atmosfære. Her er det nesten som å være i Paris. Betjeningen er oppmerksom og har en flott tilnærming til gjestene. Maten smaker godt og menyen har noe for alle. Anbefaler dessertvognen til slutt. Her kan du spise så mye du vil.

Takk, VacationOslo
Anmeldt 19. august 2019 via mobile enheter

Forretningsmiddag.
Menyen er bra variert for å være en slik restaurant. Sjømat og kjøttretter (storfe/fugl) i skjønn forening. Her kan alle med sans for god mat finne både forrett, hovedrett og dessert. Men dette er ikke en restaurant hvor man skal forvente svære porsjoner. Allikevel, nok til å bli god og mett. Smakene står i fokus, og alt var svært velkomponert! Selv gikk jeg for kalvelever som definitivt sto til ståkarakter!
Betjeningen er hyggelig, effektiv og fremstår som kunnskapsrik og erfaren. De kom med vinforslag til maten som var svært vellykket, og «sydde sammen» løsninger som som passet alle i selskapet med hensyn til rettene.
Anbefales, og jeg returnerer med fruen...
Heia Nakholmen.

Takk, iHarnisk

Reisende som så på Brasserie France, så også på

Har du vært i Brasserie France? Del dine erfaringer!