“Atmosfære + service = terningkast 6!”
Anmeldelse av Brasserie France

Brasserie France
Kjøkken: Europeisk, Fransk
God for: Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Vår historie startet i 1979 med D'Artagnan og A touch of France. Vårt brasserie bygger på tradisjoner helt tilbake til 1800-tallet i Frankrike.
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk service, imponert over mottakelsen av superhyggelig kelner som spottet at dette var starten av ferien og at dét burde feires. Helt rett - og for en start! Fantastisk atmosfære; som å være i Frankrike! Maten var utrolig god! Tartar - nydelig, hvis du liker den kvernet - deilig kryddersmak. Få den gjerne ferdigblandet fra kjøkkenet om ikke du vil blande selv. Blåskjellene var også himmelsk. Og veldig god vinanbefaling. Kunne ikke fått en bedre start på vår ferie på Østlandet enn en lunsj her. Atmosfære og service = Frankrike på sitt beste midt i Oslo; terningkast 6!

Takk, mlsannes

Anmeldt 23. oktober 2020

Da vi ikke kan reise til Paris så finnes det ingen bedre sted enn France for å få en fransk mat og topp service. Her vet de hvordan de skal få gjestene til å føle seg velkomne og ivaretatt, kelnere og kokker som kan sitt fag både innenfor mat og vin. Vårt selskap spiste skalldyrsuppe, snegler, tartar, smørflyndre, andelår og både dessert og ostfat. Alt var smakfullt og flott anrettet. Meget bra og spennende vin anbefalinger også. Gleder oss allerede til neste besøk. Merci

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, winedine1
Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Ypperlig god service, fantastisk mat og god atmosfære. Jeg og min familie drar alltid tilbake hit når vi samles i Oslo.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 624karolineb
Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Herlig sted med fransk atmosfære, god service og ypperlig mat på Egertorget i Oslo. Anbefaler bouillabaisse og selve «højdaren»: husets dessertvogn (som har vært koronapermittert).

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, magnen2018
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Sommeravslutningsmiddag med kollegaer fungerte aldeles utmerket her. Vi fikk servert en fantastisk Bouallabaisse, som i følge kollegaen som er mer eller mindre stamgjest var tilpasset noe av i måten den ble servert på av smittevernhensyn. Utmerket, mat og service samt god stemning. Anbefales

1  Takk, Sidbra

Reisende som så på Brasserie France, så også på

Har du vært i Brasserie France? Del dine erfaringer!