“Svært god mat!”

Kjøkken: Europeisk, Fransk
God for: Forretningsmøter, Romantisk, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Vår historie startet i 1979 med D'Artagnan og A touch of France. Vårt brasserie bygger på tradisjoner helt tilbake til 1800-tallet i Frankrike.
Anmeldt 16. september 2021 via mobile enheter

Spiste her sammen med kollegaer. Utsøkt mat og en svært lun og god atmosfære! Løksuppa var spesielt god! Anbefaler absolutt!

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, 203terjek

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Vi spiste salat nicoise og tartar.Trist og smakløs salat uten dressing,oliven og tunfisk som var nærmest rå.Overpriset til kr255.Tartar ca 70 gr.uten smak lidt kapers rødbeder,sennep ingen pepperrot.Igen overpris til 190.Dertil et glass rosevin fra resten av flasken til kr 150 for ca 12.5 cl.Kommer ikke igen.

1  Takk, christiantB1390BA
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk service, imponert over mottakelsen av superhyggelig kelner som spottet at dette var starten av ferien og at dét burde feires. Helt rett - og for en start! Fantastisk atmosfære; som å være i Frankrike! Maten var utrolig god! Tartar - nydelig, hvis du liker den kvernet - deilig kryddersmak. Få den gjerne ferdigblandet fra kjøkkenet om ikke du vil blande selv. Blåskjellene var også himmelsk. Og veldig god vinanbefaling. Kunne ikke fått en bedre start på vår ferie på Østlandet enn en lunsj her. Atmosfære og service = Frankrike på sitt beste midt i Oslo; terningkast 6!

Takk, mlsannes
Anmeldt 23. oktober 2020

Da vi ikke kan reise til Paris så finnes det ingen bedre sted enn France for å få en fransk mat og topp service. Her vet de hvordan de skal få gjestene til å føle seg velkomne og ivaretatt, kelnere og kokker som kan sitt fag både innenfor mat og vin. Vårt selskap spiste skalldyrsuppe, snegler, tartar, smørflyndre, andelår og både dessert og ostfat. Alt var smakfullt og flott anrettet. Meget bra og spennende vin anbefalinger også. Gleder oss allerede til neste besøk. Merci

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, winedine1
Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Ypperlig god service, fantastisk mat og god atmosfære. Jeg og min familie drar alltid tilbake hit når vi samles i Oslo.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 624karolineb

Reisende som så på Brasserie France, så også på

Har du vært i Brasserie France? Del dine erfaringer!