“Flott 3-retters middag”

Kjøkken: Europeisk, Fransk
God for: Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Vår historie startet i 1979 med D'Artagnan og A touch of France. Vårt brasserie bygger på tradisjoner helt tilbake til 1800-tallet i Frankrike.
Anmeldt 6. september 2022 via mobile enheter

Denne restauranten hadde jeg gått forbi mange ganger, men denne gang var det tid for et besøk i forbindelse med et styremøte. Vertskapet hadde bestilt en pakke med skogssoppsuppe med trøffeltoque, sprøstekt andelår og med Creme Brulee med makron til dessert. Rettene ble servert med en vinpakke som passet godt til maten. Alt smakte meget godt. Observante kelnere sørget for en perfekt kveld.

Dato for besøk: september 2022
1  Takk, TomS417

Anmeldt 6. august 2022 via mobile enheter

Kusina og jeg fikk endelig booket bord hit for middag. Maten var fantastisk! Vi orket bare hovedrett og dessert.
Kusina hadde entrecôte og sa den var veldig god. Smakfull, og med hjemmelaget (?? vi er ganske sikre) bearnaisesaus!! Jeg spiste and - den var fantastisk! Og tilbehøret til anda var nydelig. Til dessert hadde vi crème brulee med makron.
Hyggelige ansatte, god service.

Dato for besøk: august 2022
Takk, Ailiskh
Anmeldt 26. juni 2022 via mobile enheter

Porsjonene var akkurat passe til lunsj og atmosfæren var som å sitte på en fortausrestaurant i sør-Frankrike. Skikkelig koselig! Kunne absolutt dratt tilbake en annen gang. :)

Dato for besøk: juni 2022
Takk, EmilieL1715
Anmeldt 1. april 2022 via mobile enheter

Dette er en intim og koselig restaurant. Restauranten er svært populær, så man bør bestille bord. Maten er veldig god og servitørene er spesielt servicevennlige. Vi fikk servering av en svært hyggelig ung mann som het Richards. Han gjorde besøket til en fest for min venninne og meg. Jeg anbefaler denne restauranten på det varmeste.

Dato for besøk: mars 2022
Takk, Odyssey06045883908
Anmeldt 26. mars 2022 via mobile enheter

Jeg og min mor bestilte bord tidligere på dagen på en fredag og var flere valg. Veldig hyggelige og hjelpsomme arbeidere.

Vi bestilte bouillabaisse, eller fransk fiskesuppe. Den var fylt med fisk, kreps, krabbe og blåskjell. I tillegg var det gratis påfyll med selve suppen. Stjernene i suppen var krabben og selve suppen. I tillegg var det veldig godt brød og aioli. Selv om prisen er stiv, er det verdt det med tanke på hvor mye sjømat og suppe man får for prisen. Vi begge var veldig fornøyd med maten.

Dato for besøk: mars 2022
Takk, Matildelimstrand

Reisende som så på Brasserie France, så også på

Har du vært i Brasserie France? Del dine erfaringer!