“Skuffende”

Big Horn Steak House
Vurdert som nr. 1 161 av 1 654 Restauranter i Oslo
Kjøkken: Grill, Steakhouse, Grill
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Big Horn Steak House Møllergata serverer biffer i alle størrelser og spennende varianter. Alle hovedretter serveres med valgfrie poteter: Pommes frites, bakt potet, pannestekt potet, franske noisetter, hvitløksgratinerte poteter eller ris. Man kan også velge mellom mange typer tilbehør. Big Horn legger vekt på rask servering, rause porsjoner, uformell atmosfære og et hyggelig miljø på sine restauranter. Big Horn Steak House Møllergata ble etablert i 1985 som kjedens første. Restauranten har 70 sitteplasser og ligger sentralt i Oslo nær Eldorado kino. Inventaret har et klassisk Big Horn-preg, med mørkt treverk og gamle redskaper og bilder av helter fra det ville vesten og cowboylivet. Belysning fra gammeldagse oljelamper gir en hyggelig, lun og rustikk atmosfære. Big Horn Steak House har også to andre restauranter i Oslo: Big Horn Steak House Aker Brygge, Fjordalleen 2 Big Horn Steak House Majorstua, Bogstadveien 64
Anmeldt 4. september 2018 via mobile enheter

Smakløs og tam biff til 400,-. For meg er sausen også viktig, her serveres det en bearnese rett fra pose. Videre på tallerken var det tømt maiskorn rett fra boks. Nedtur.

Takk, Dan Marius H

Anmeldt 4. april 2018 via mobile enheter

Jeg er ingen matsnobb. Om oksen hette Oscar eller Rosa ( kuer skifter visst kjønn etter sin død) er det viktigste at biffen smaker og er mør. Tilbehør er viktig, og her kan jeg velge selv.
Jeg har aldri vært skuffet i Møllergata, det blir nok ikke du heller! saken er Biff!

Takk, JohnBreivik
Anmeldt 22. mars 2018 via mobile enheter

Åhhh Ja, dette smakte. God og mør biff, stekt som ønsket. Dette var godt Big Horn. Mulig jeg var sulten, men det frister uansett å komme tilbake.

Takk, JoHo68
Anmeldt 6. september 2017 via mobile enheter

Har ennå til gode å bli skuffet på Big Horn. Servicen er på topp, indrefileten perfekt stekt, maten kom raskt, i det hele tatt, vi fikk det vi kom for! Lokalet var koselig, toalettene rene.....
Vi kommer tilbake!

Takk, Per Erik E
Anmeldt 15. august 2017

Var her tidligere med kollegaer, der vi fikk et godt tilbud, da noen hadde vært smart og sjekket ut facebooksiden deres. Fikk et billig tilbud, der man både fikk middag og dessert til en billig penge. God biff med svært godt tilbehør. Desserten var også god. Vet ikke om jeg ville ha valgt samme restaurant, uten tilbudet, da det kan bli svært dyrt.

Takk, Maria W

Reisende som så på Big Horn Steak House, så også på

Har du vært i Big Horn Steak House? Del dine erfaringer!