“Ikke det beste ”

Big Horn Steakhouse Møllergata
Vurdert som nr. 1 339 av 1 571 Restauranter i Oslo
Kjøkken: Grill, Steakhouse, Grill
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Vår Big Horn Steakhouse i Møllergata (Oslo) ble etablert i 1985 og er kjedens første restaurant. Interiøret er autentisk i klassisk Big Horn-stil med mørkt treverk, gamle redskaper og bilder fra «det ville vesten». Belysning fra gammeldagse oljelamper gir en lun og rustikk atmosfære. Restauranten har en sentral beliggenhet i det populære området ved Torggata, og har opptil 84 sitteplasser.
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Betjeningen var veldig hyggelige. Og fortjener 4 stjerner. Men kjøkkenet var under pari. 40 minutter fra bestilling får 3 av 6 får maten sin. 46 minutter etter bestilling har 5 av 6 fått maten sin og 56 minutter etter bestilling har 6 av 6 blitt servert. Og sistemann som fikk mat bestilte kun hvitløksbrød. Det er amatørmessig! Hele selskapet skal ha maten samtidig, ikke etter kokkens forgodtbefinnende.
Det var tørr bakt potet, ingen saus på spare ribs. Tørt og ikke særlig godt kjøtt.
Pølser med pommes-frites og hamburger var vellykket, men det er det eneste vi kan anbefale for vår del.

2  Takk, Nobelty

Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Bilhorn var litt eksotisk da de startet opp for mange år siden. Nå er det langt fra noe eksotisk eller spesielt med dette stedet. De forsøker å gi et skinn av det ville vesten med bilder og pynt, men lykkes ikke helt. Maten er for såvidt god nok, men ingen «høydare». Ytrefilet og bakt potet, litt løkringer og ostegratinert broccoli. Kjøttet er godt og riktig stekt, men ellers er dette dessverre helt på det jevne. Porsjonene er store og det er rikelig (4 små dusker med broccoli var litt tynt), men det er langt fra en opplevelse og neppe verdt prisen. Sorry, men det blir en stund til neste gang.

1  Takk, janh112
Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Du vet hva du får på Big Horn, er som å kjøpe en ferdigpizza. Du blir mett men husker ikke måltidet. Biffene er greie, tilbehøret smaker ikke mye men smaker heller ikke vond. Du har store muligheter til å tilpasse alt. Fyller ut menykort og får maten ganske kjapt. Servicen er også grei. Et sted midt på treet. Men du vet hva du får.

1  Takk, tork461
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Bestilte 37 - share a meal. Masssssse mat, gode sauser og tilbehør. Big horn potatoes. Smakte fortreffelif. Anbefales :)

1  Takk, TorC_12
Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Bestilte entrecôte, medium rare. Fikk en blodig biff så jeg spurte om å få en som var riktig stekt. Men når jeg fikk tilbake retten hadde dere bare stekt den samme biffen en ekstra gang. Biffen er nå tørr siden dere har klart å ødelegge den helt ved å steke den gang til. Gratinerte broccolien hadde ingen gyllen ost og smakte bare kokt, hvitløkbrødene hadde ingen stekekorpe og smøret hadde ikke engang blitt smeltet. Skuffa opplevelse å måtte betale for noe jeg kunne gjort hjemme selv. På en dårlig dag. Jeg kommer ikke til å spise opp engang. Siste gang jeg kommer hit.

Takk, Fredrik B

Reisende som så på Big Horn Steakhouse Møllergata, så også på

Har du vært i Big Horn Steakhouse Møllergata? Del dine erfaringer!