“Skuffende”

Big Horn Steak House
Vurdert som nr. 1 258 av 1 592 Restauranter i Oslo
Kjøkken: Grill, Steakhouse, Grill
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Big Horn Steakhouse er et amerikanskinspirert restaurantkonsept med fokus på førsteklasses råvarer. Vi ønsker å gi våre gjester en real biffopplevelse i en tradisjonell og uformell atmosfære. Big Horns konsept er enkelt og veltilpasset; vi tilbyr høy kvalitet til konkurransedyktige priser. Smaksopplevelsen skal stå i fokus og våre gjester skal nyte god og effektiv servering. Vi er stolte av vår store og lojale kundegruppe. Det er totalt 16 Big Horn restauranter hvorav 15 i Norge og 1 på Gran Canaria (Puerto Rico), Spania.
Anmeldt 7. august 2020

Servicen var dårlig og servitøren vi fikk virket ikke som hun brydde seg noe om jobben sin, virket som hun var ny men da skal man hvertfall være extra hyggelig.. måtte vise legitimasjon og viste et bilde av passet på mobilen hadde også med studentkort med både bilde og fødselsdato selv da var servitøren vanskelig..
maten var slengt på tallerkene.
Fikk biffen og deler av den var rå (ikke mulig å spise) sa i fra til servitøren og hun brydde seg så vidt sa ikke beklager men at de kunne steke den rå delen en gang til, fikk ingen annen form erstatning. Og måtte betale full pris. Til at det er så dyrt er dette ikke akseptabelt!
Kommer ikke tilbake.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, cecilieh583

Anmeldt 14. februar 2020

Bestilte dagen før Valentines og fikk beskjed om at hvis vedkommende roterte litt på bordene kunne de finne et bord til oss. Når vi komme dit er det masse ledige bord og ikke det jeg vil kalle fullt i restauranten.

Menyene ligger klare på bordet og vi bestiller drikke. Etter at vi er ferdige å fylle ut disse lappene går servitøren vår gjennom restauranten med jakke på og en pakke røyk i hånden. De ansatte har satt opp en veldig hyggelig krok med stoler og bord rett utenfor inngangen hvor de drar i seg røyken (se bildet). Etter hun er ferdig henter hun lappene våre og sender bestillingen til kjøkkenet.

Etter ca 35 minutter kommer maten på bordet. Jeg bestilte en entrecotè (nummer 14) medium rare, og fikk det seigeste kjøttstykke i manns minne. Ikke bare var det seigt, trevlete og brent, det var også kaldt. Aspargesen som «pent» var plassert over var også brent og kald. Hvitløksbrødene var kjøpt Joker og av merket Hatting, som også var brent! Ikke nok med det, men de hadde også prestert å gjøre dem dvaske. Jeg har flere ganger fått bedre løkringer på Burger King enn jeg gjorde i kveld. Altfor mye mais, som heller ikke var særlig delikat.

Jeg ga ikke beskjed til servitøren, da jeg ønsket å ha en hyggelig kveld og ikke bruke mer energi på noe som ikke kunne reddes. Da jeg spurte om regningen valgte jeg (åpenbart) å ikke gi tips, og servitøren tar regningen som kommer ut fra maskinen og slenger den ned på bordet. Vedkommende som kom med maten var svært hyggelig, men det er syns at noen ødelegger for alle.

Hyggelig atmosfære hvor ingenting har skjedd med interiøret siden tidlig 2003, og svært lite benplass før et menneske av normal høyde.

Alt i alt, utrolig skuffende og ikke et sted jeg ønsker å returnere til. Trodde maten var lik på alle resturantene, i og med at det er en kjede med flere restauranter. Det var det altså ikke !!

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, toros1415
Anmeldt 15. desember 2019

Selve bestillingsprosessen gikk greit, og en av oss ønsket å bytte ut potet med løkringer. Dette skulle gå greit sier første servitør, men servitør nummer 2 sa at dette ikke gikk greit likevel.

En av oss bestilte Aioli til maten sin, men det han fikk servert smakte mer som en blanding av fett, smør og vann.

Når man drar på en restaurant og legger igjen penger for flere tusen kroner så synes jeg det blir smålig å nekte noen å bytte ut et tilbehør for noe annet.

Anbefaler ikke. :(

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, gkoppang
Anmeldt 7. desember 2019 via mobile enheter

Slitent sted, dårlig service og matrester på gulvet. Ok kjøtt, tilbehør smakte elendig.
Første og siste besøk her.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, Astrid N
Anmeldt 12. november 2019

Var innom lørdag før konsert. Vi fikk bord med en gang og servicen var rask og grei. Menyen er ikke stor, men de har ulike typer biff med tilbehør. Biffen var god og stekt etter ønske, men tilbehøret var skuffende. Ingen grønsaker fulgte med hovedretten,kun potet og en liten skål med saus. Aromasoppen jeg bestilte ekstra kom også i en bitteliten skål. Ikke helt verdt pengene synes jeg, men alt i slt et greit måltid.

Dato for besøk: november 2019
2  Takk, Marit P

Reisende som så på Big Horn Steak House, så også på

Har du vært i Big Horn Steak House? Del dine erfaringer!