“Ikke imponert”

Big Horn Steakhouse Møllergata
Vurdert som nr. 1 321 av 1 555 Restauranter i Oslo
Kjøkken: Grill, Steakhouse, Grill
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Vår Big Horn Steakhouse i Møllergata (Oslo) ble etablert i 1985 og er kjedens første restaurant. Interiøret er autentisk i klassisk Big Horn-stil med mørkt treverk, gamle redskaper og bilder fra «det ville vesten». Belysning fra gammeldagse oljelamper gir en lun og rustikk atmosfære. Restauranten har en sentral beliggenhet i det populære området ved Torggata, og har opptil 84 sitteplasser.
Anmeldt 19. september 2021

Vi ble tatt imot av en hyggelig betjening, men de fant ikke bordbestilling, etter litt venting ble vi vist til bordet som ikke var vasket eller pådekt. Bordet var dårlig plassert, dette til tross for at det var flere bord ledig med mer skjermet plassering. Alt tok en del tid.
Salaten som fulgte forretten var dynket i sitron. Hovedretten ble servert og biffen var perfekt. Smaksmessig var alt bra foruten salat(dynket i sitron) . De fløtegratinerte potetene var ikke gjennomvarmet, tilbehøret vi hadde bestilt måtte etterspørres og kom midt i måltidet. Betjeningen virket litt uorganiserte.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Lars Tore E

Anmeldt 21. juli 2021

Dette var ikke bra «Bighorn» potetene var brent.
Betjeningen mente det var slik de bruker å servere de.
Siderettene ble avbestilt da de ikke kom sammen med resten av maten.

Takk, S4894MTandreasa
Anmeldt 26. februar 2021 via mobile enheter

Middels mat, sjekk regninga.... ikke forvent tilbakebetaling hvis du har betalt for mye. Overarbeidet personalet

Dato for besøk: februar 2021
3  Takk, laylaque
Anmeldt 13. september 2020 via mobile enheter

Hadde reservasjon og fikk raskt menyer, men ingen forklaring på hvordan man fyller ut bestillingskortet. Tok generelt lang tid og vi ga opp å bestille dessert/kaffe. Noe må gjøres.

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, Tor_Eivind_67
Anmeldt 7. august 2020

Servicen var dårlig og servitøren vi fikk virket ikke som hun brydde seg noe om jobben sin, virket som hun var ny men da skal man hvertfall være extra hyggelig.. måtte vise legitimasjon og viste et bilde av passet på mobilen hadde også med studentkort med både bilde og fødselsdato selv da var servitøren vanskelig..
maten var slengt på tallerkene.
Fikk biffen og deler av den var rå (ikke mulig å spise) sa i fra til servitøren og hun brydde seg så vidt sa ikke beklager men at de kunne steke den rå delen en gang til, fikk ingen annen form erstatning. Og måtte betale full pris. Til at det er så dyrt er dette ikke akseptabelt!
Kommer ikke tilbake.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, cecilieh583

Reisende som så på Big Horn Steakhouse Møllergata, så også på

Har du vært i Big Horn Steakhouse Møllergata? Del dine erfaringer!