“Elendig service”

Villa Paradiso Grünerløkka
God for: Familier med barn, Romantisk, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Frokost, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Grünerløkka - Sofienberg
Beskrivelse: Hver krik og krok i italia har sin egen lidenskapelige variant av pizza. Vi har valgt å gjøre som i Napoli, der det hele startet. Hos oss kan du nyte mat og drikke i autentiske omgivelser og atmosfære. Benvenuto!
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Vi var en gjeng på 7 som skulle feire min søsters bursdag. Vi hadde bestilt bord på forhånd, og møtte opp presist. Vi måtte stå 10 min i døra før en kelner tilslutt tok kontakt. Det viste seg at de ikke hadde ledig bord til oss (kundene satt nemlig så lenge og spiste denne kvelden, sa hun). Så selv om vi hadde bestilt bord på forhånd, så måtte vi vente på ledig bord på lik linje som andre gjester. Vi fikk tilbud om å vente i baren til det ble ledig, men dette takket vi nei til. Gikk heller til et annet sted på løkka hvor vi fikk glimrende service, og en fin bursdagsfeiring.

2  Takk, raggafink

Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Veldig dårlig service, men ok mat. Slapp pizza bunn, fyllet rant av. Ingen oppfølging ved boret da vi var fri for vann og annen drikke. Fortalte servitøren dette, men da fikk ett lite smil og hun håpet vi fikk bedre service neste gang.

Takk, einainge
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

God italiensk pizza i tradisjonelle pizza restaurant lokaler. Beste pizza på Løkka. Bedre enn Lofthus.

Takk, Oivind_oivind
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Bestilte bord på forhånd til famile med unger. Flere med cøliaki. God service, nydelig glutenfri pizza, kult interiør og flinke servitører. Anbefales!

Takk, IverOlavErstad
Anmeldt 30. september 2018

Var her i forbindelse med en middag med samboeren min og vi valgte stedet da det var veldig passende med tanke på beliggenhet og at vi begge hadde lyst på pizza. Vi ble møtt av en hyggelig betjening, litt eldre dame, som sa at de var veldig fullbooket, men at vi kunne få plass i baren. Da det ble ledig etter en kort stund, spurte hun om vi ønsket et bord i stedet noe som var veldig hyggelig av henne. Vi bestilte en pizza hver og en flaske prosecco. Pizzaen kom i løpet av 8-10 minutter og før vi hadde rukket å få proseccoen, vanligvis så er det omvendt, men vi var veldig sultne så vi så på dette som en god service. Vanligvis så skal det jo betjeningen passe på at glassene våre ikke blir tomme og vi måtte derfor sjenke i dette helt selv. Dette hadde ikke vært et minus om vi hadde fått et lite forkle rundt flasken for det ble veldig mye søl av vann når vi selv skulle tømme. Oppsummert: Vil du ha god pizza går du hit, restauranten har generelt en hyggelig betjening og prisene godt innenfor. Likevel så kan du ikke forvente eksepsjonell service, noe som er det eneste jeg kan sette en liten pekefinger på. Selve opplevelsen og atmosfæren gjør at jeg har veldig lyst til å komme tilbake igjen når jeg får lyst på pizza en gang i fremtiden. Takk!

Takk, M8077STtraveller1888

Reisende som så på Villa Paradiso Grünerløkka, så også på

Har du vært i Villa Paradiso Grünerløkka? Del dine erfaringer!