“God pizza”

Villa Paradiso Grünerløkka
God for: Familier med barn, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Grünerløkka - Sofienberg
Beskrivelse: Hver krik og krok i italia har sin egen lidenskapelige variant av pizza. Vi har valgt å gjøre som i Napoli, der det hele startet. Hos oss kan du nyte mat og drikke i autentiske omgivelser og atmosfære. Benvenuto!
Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Husk å bestille bord. Veldig hyggelige servitører. God pizza. Men ikke bedre enn man kan få flere andre steder i Oslo. Raske og effektive. Pizzaene kom raskt, selv om vi var mange.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, KennethPettersen

Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Har blitt en tradisjon at vi spiser her hver lille julaften! Er ikke så mange steder som har åpent, men det har villa Paradiso, og det skal de ha kudos for!

Maten er selvfølgelig god, som den alltid er. Lokalet er hyggelig og betjening er som betjening flest på norske spisesteder; lavmelt og effektiv.

Vi kommer garantert tilbake.

Takk, BjornErikSorli
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Supergod pizza servert i koselige lokaler på løkka. Fikk pizzaen kort tid etter vi bestilte. Vi var også veldig fornøyd med servicen på villa paradiso

Takk, 252odah
Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Besøkte stedet på en torsdag kveld. Heldigvis hadde vi bestilt bord, for da vi kom til døra var det kø for å komme inn og det var ventetid for å få et bord.
Lokalene er kule og betjeningen var hyggelig og akkurat passe «på». Maten, som i dette tilfellet var pizza, smakte godt. Det er allikevel ikke smaksopplevelsen som henger igjen fra kvelden, det er mer helhetsinntrykket av et kult og trivelig sted.

Takk, WikeM
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Vi var en gjeng på 7 som skulle feire min søsters bursdag. Vi hadde bestilt bord på forhånd, og møtte opp presist. Vi måtte stå 10 min i døra før en kelner tilslutt tok kontakt. Det viste seg at de ikke hadde ledig bord til oss (kundene satt nemlig så lenge og spiste denne kvelden, sa hun). Så selv om vi hadde bestilt bord på forhånd, så måtte vi vente på ledig bord på lik linje som andre gjester. Vi fikk tilbud om å vente i baren til det ble ledig, men dette takket vi nei til. Gikk heller til et annet sted på løkka hvor vi fikk glimrende service, og en fin bursdagsfeiring.

2  Takk, raggafink

Reisende som så på Villa Paradiso Grünerløkka, så også på

Har du vært i Villa Paradiso Grünerløkka? Del dine erfaringer!