“Nydelig pizza!”

Villa Paradiso Grünerløkka
God for: Romantisk, Familier med barn, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Grünerløkka - Sofienberg
Beskrivelse: Hver krik og krok i italia har sin egen lidenskapelige variant av pizza. Vi har valgt å gjøre som i Napoli, der det hele startet. Hos oss kan du nyte mat og drikke i autentiske omgivelser og atmosfære. Benvenuto!
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi ble tatt godt imot av en veldig hyggelig servitør. Mat og drikke kom raskt og smakte veldig godt. Jeg fikk først feil pizza, og da jeg sa ifra om det, ble det taklet på best mulig måte. Tre minutter senere satt jeg med riktig pizza, veldig proft!
Anbefaler virkelig pizzaen med ansjos og burrata :-)

1  Takk, Rikke12345678

Anmeldt 2. mars 2020

Hyggelig og hektisk sted med god atmosfære. Serviceinnstilt personale. Nydelig, lett foccatcia med perfekt aioli. Vi spiste pizza (Parma) smakte veldig godt. Vegetarpizza var ikke helt topp dessverre. Pannacotta smakte godt med is og pasjonsfrukt- saus. Ps nydelig alkoholfri ferskendrikk. Lurt å bestille bord!

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, solveigaroed
Anmeldt 19. februar 2020 via mobile enheter

Elendig kundeservice, servitøren var sur som ei fele..
Helt ok pizza, men ikke mer enn det.
Resturangen stengte 22.30 men skulle vært åpen til 23.00.. 22.30 starter oppvask å opprydding i et voldsomt volum. Så vi følte oss i veien å dro..

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, P4249SUthomass
Anmeldt 18. november 2019 via mobile enheter

Lite imponerende opplevelse, deler av følget fikk ikke maten, og når den kom var den halvstekt. Musikk skrudd opp på volum 12.

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, 19espens
Anmeldt 14. november 2019

Det var fullt men tok likevel ganske kort tid før vi fikk bord for 6 stk. Rask levering av mat og drikke. Har egne barnedrinker som barna syns var veldig morsomt! Ikke minst veldig god pizza!

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, lniko1

Reisende som så på Villa Paradiso Grünerløkka, så også på

Har du vært i Villa Paradiso Grünerløkka? Del dine erfaringer!