“Elendig service”

Villa Paradiso Grünerløkka
God for: Romantisk, Spesielle anledninger, Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Grünerløkka - Sofienberg
Beskrivelse: Hver krik og krok i italia har sin egen lidenskapelige variant av pizza. Vi har valgt å gjøre som i Napoli, der det hele startet. Hos oss kan du nyte mat og drikke i autentiske omgivelser og atmosfære. Benvenuto!
Anmeldt 1. september 2020 via mobile enheter

Sto først lenge og ventet på bord. Så ble vi sittende en evighet uten at noen tok opp bestilling. Folk på alle bord, men kun en servitør som virret rundt uten mål og mening. Til slutt fikk vi nok og gikk.

Dato for besøk: september 2020
3  Takk, 748stigj
villaparadisoservice, Marketing på Villa Paradiso Grünerløkka, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. november 2020

Ciao Stig. Takk for tålmodigheten. Vi beklager at du hadde denne opplevelsen hos oss - slik ønsker vi ikke at det skal være. Kunne du ha sendt denne henvendelsen til daglig leder på mail: kjersti@villaparadiso.no

Villa Paradiso

Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Vi kom innom for spise lunsj.
Stedet har virkelig tapt seg og mangler sjarm.
Pizzaen føles som å være laget på et samlebånd.. Bunnen var slapp og smaker langt fra en italiensk pizza med sprø bunn. Pizzaen (Parmigiana) var spiselig men ikke noe mer...

Takk, Yudi N
Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Var innom for en rask pizza. Hadde ikke vært her på en stund. Stedet har mistet litt av sin sjarm og profesjonalitet som kjennetegnet Villa Paradiso i begynnelsen og en stund etter nye eiere.
Nå er det en del ståk og stress. Meget høylytt servitør som kranglet med pizzabakeren.
Pizzaesker står stablet i lokalet. Innbyr ikke hygge eller ro.
OG
Jeg ble forsøkt servert en pizza som først var båret til et utebord. Og var feil. Særlig i disse tider med koronasmitte er det nesten ikke til å tro. Og hun som ville servere den klaget høylytt på at jeg ikke ville ha den, men pizzakokken ville lage ny med en gang. Fint!
Maten var grei. Jeg fikk ikke lov å betale og det hjelper selvsagt noe på helhetsinntrykket, men hygienen?
Ikke sikker der gitt:-(

Takk, Unni H
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Jeg bestilte en Ai Formaggi, og den var kjempegod. Mengden gorgonzola var bra porsjonert ut, og dermed ikke fullstendig overveldende. Kan anbefales. Hyggelige ansatte.

1  Takk, 35matildem
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god klassisk italiensk pizza. Kjempebra service også! Byens beste pizza i snart 10 år!
Anbefales!

1  Takk, godpizza

Reisende som så på Villa Paradiso Grünerløkka, så også på

Har du vært i Villa Paradiso Grünerløkka? Del dine erfaringer!