“Våkne og hyggelige servitører og fantastisk mat”

Villa Paradiso Grünerløkka
God for: Romantisk, Spesielle anledninger, Familier med barn
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Grünerløkka - Sofienberg
Beskrivelse: Hver krik og krok i italia har sin egen lidenskapelige variant av pizza. Vi har valgt å gjøre som i Napoli, der det hele startet. Hos oss kan du nyte mat og drikke i autentiske omgivelser og atmosfære. Benvenuto!
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Barn og voksne var strålende fornøyd, med hver vår fantastiske vegetarpizza fra en variert meny. Primavera og Al Formaggi til de voksne, og Margherita til guttungen. De våkne, hyggelige og humørfylte servitørene var viktige for totalopplevelsen. De som var på jobb ga oss virkelig følelsen av at de trivdes i vårt og hverandres selskap. Dette var ikke vårt første besøk, og blir garantert ikke vårt siste.

Takk, antosteffe
Villa Paradiso Majorstua, Marketing på Villa Paradiso Grünerløkka, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2021

Ciao! Grazie for en flott tilbakemelding. Velkommen igjen

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

En veldig så sulten gravid kvinne ville spise en god pizza. De tok godt vare på meg selv om jeg måtte gå innen en time (fullbooket) men det var jo det jeg ville spise kjapt god service!

Takk, GoPlaces41141646497

Ciao! Så hyggelig å høre at du hadde en fin opplevelse hos oss, dog noe kort. Velkommen igjen skal du være ☺️

Anmeldt 11. juli 2021

Vi har vært her flere ganger og har alltid vært fornøyde, både med mat og service. Denne formiddagen skulle vi spise lunsj sammen med et annet par. Vi satt ute og servitøren hadde mye å gjøre. Men ikke en gang sendte hun oss et blikk, et smil eller et ord for å signalisere at hun hadde sett oss og var på vei. Vi prøvde flere ganger å få øyekontakt med henne, men det var komplett umulig. Begynte å lure på om vi var med i skjult kamera «Hvor lenge klarer gjester å vente før de eksploderer». Tilslutt måtte en av oss mer eller mindre rope til henne at hun måtte komme. Da hadde de som satte seg ved nabobordet etter oss både bestilt og fått mat. Vi hadde da ventet i 40 minutter uten å få muligheten til å bestille. De som satt ved bordene rundt oss kommenterte også at vi hadde ventet utrolig lenge. Heldigvis kom maten raskt, og god var den! Men skjerpings Villa Paradiso, dette er lavmål! Egentlig burde vi bare gått, for jeg ble både trist, provosert og forbanna.

Takk, karianneb2021

Ciao Karianne! Takk for din tilbakemelding. Vi har forståelse for at dette var en kjedelig opplevelse, og slik skal det ikke være. Vi beklager på det sterkeste. Tar kommentaren din videre intern, for å unngå gjentagelser i fremtiden.

Anmeldt 23. mai 2021 via mobile enheter

Kusina ang jeg bestilte takeaway herfra nå i Koronatiden. Hun hadde vanlig pizza, jeg hadde glutenfri. Dessverre var dette en vanvittig skuffelse. 248,- kroner betalte jeg for en glutenfri deigklump med fyll på. Pizzaen var deigete, seig og fyllet var lite generøst. Endte med å steke den i underkant av 20 minutter til selv, da ble den sprø og hakket bedre. Veldig skuffa da jeg har gode pizzaminner herfra. Med så mange hode pizzasteder i Oslo bør de absolutt steppe opp. Dette ble mitt siste besøk på en god stund.

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, Ailiskh

Ciao! Takk for din tilbakemelding. Vi har forståelse for at dette var en kjedelig opplevelse, og slik skal det ikke være. Vi tar kommentaren din videre intern, for å unngå gjentagelser i fremtiden.

Anmeldt 1. september 2020 via mobile enheter

Sto først lenge og ventet på bord. Så ble vi sittende en evighet uten at noen tok opp bestilling. Folk på alle bord, men kun en servitør som virret rundt uten mål og mening. Til slutt fikk vi nok og gikk.

Dato for besøk: september 2020
3  Takk, 748stigj
villaparadisoservice, Marketing på Villa Paradiso Grünerløkka, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. november 2020

Ciao Stig. Takk for tålmodigheten. Vi beklager at du hadde denne opplevelsen hos oss - slik ønsker vi ikke at det skal være. Kunne du ha sendt denne henvendelsen til daglig leder på mail: kjersti@villaparadiso.no

Villa Paradiso

Reisende som så på Villa Paradiso Grünerløkka, så også på

Har du vært i Villa Paradiso Grünerløkka? Del dine erfaringer!