“Topp”

Villa Paradiso Grünerløkka
God for: Romantisk, Spesielle anledninger, Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Frokost, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Grünerløkka - Sofienberg
Beskrivelse: Hver krik og krok i italia har sin egen lidenskapelige variant av pizza. Vi har valgt å gjøre som i Napoli, der det hele startet. Hos oss kan du nyte mat og drikke i autentiske omgivelser og atmosfære. Benvenuto!
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Her får du en god pizza og hyggelig service. Vi hadde med oss en hund som ble godt tatt imot av de som jobber der. Vi spiste, drakk og forlot stedet fornøyde. Takk for oss.

1  Takk, 280asgeirl
Villa Paradiso Majorstua, Marketing på Villa Paradiso Grünerløkka, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2021

Ciao! Grazie for hyggelig tilbakemelding. Velkommen igjen

Anmeldt 24. juli 2021

Super betjening og en super lunchopplevelse, i rolige omgivelser, maten som var skinke, mosarella mm. Var fortreffelig. Svært enkel lett og perfekt, mozzarellaen var utsøkt

Takk, 856bj_rnr

Ciao! Hyggelig å høre at servicen, maten og omgivelsene stod til forventningene. Velkommen igjen skal du og fruen være

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Ikke noe spesielt å melde, 0 smak på selve tomatsausen trakk veldig ned, for min del, så blir det ikke nytt besøk her dessverre.Vil legge til at jeg kun smakte på 2 forskjellige pizza typer, så svært mulig jeg var uheldig med valget.

Takk, TPEriksen

Ciao! Takk for din tilbakemelding. Synd maten vår ikke levde opp til forventningene. Vi tar kommentaren din videre intern, for å unngå gjentagelser i fremtiden☺️

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Barn og voksne var strålende fornøyd, med hver vår fantastiske vegetarpizza fra en variert meny. Primavera og Al Formaggi til de voksne, og Margherita til guttungen. De våkne, hyggelige og humørfylte servitørene var viktige for totalopplevelsen. De som var på jobb ga oss virkelig følelsen av at de trivdes i vårt og hverandres selskap. Dette var ikke vårt første besøk, og blir garantert ikke vårt siste.

Takk, antosteffe

Ciao! Grazie for en flott tilbakemelding. Velkommen igjen

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

En veldig så sulten gravid kvinne ville spise en god pizza. De tok godt vare på meg selv om jeg måtte gå innen en time (fullbooket) men det var jo det jeg ville spise kjapt god service!

Takk, GoPlaces41141646497

Ciao! Så hyggelig å høre at du hadde en fin opplevelse hos oss, dog noe kort. Velkommen igjen skal du være ☺️

Reisende som så på Villa Paradiso Grünerløkka, så også på

Har du vært i Villa Paradiso Grünerløkka? Del dine erfaringer!