“Svært dårlig service”

Villa Paradiso Grünerløkka
God for: Spesielle anledninger, Familier med barn, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Grünerløkka - Sofienberg
Beskrivelse: Hver krik og krok i italia har sin egen lidenskapelige variant av pizza. Vi har valgt å gjøre som i Napoli, der det hele startet. Hos oss kan du nyte mat og drikke i autentiske omgivelser og atmosfære. Benvenuto!
Anmeldt 23. august 2021

Fikk en halvliter øl sølt over hele meg av hovmester- begynte å le før hun bare gikk. Null avslag på regningen eller unnskyldning fra servitør. Anbefaler ikke med tanke på service

Takk, 66hermank
Villa Paradiso Majorstua, Marketing på Villa Paradiso Grünerløkka, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2021

Ciao! Takk for din tilbakemelding. Dette hørtes ut som en veldig kjedelig opplevelse, og slik skal det ikke være. Vi tar kommentaren din videre intern, for å unngå gjentagelser i fremtiden.

2024 av 888 anmeldelser

Anmeldt 23. august 2021

Hovmester sølte en hel pils over min venn ved servering. Sa ikke unnskyld, ingen refusjon. Istedenfor sendte hun ut en annen servitør. Både oss og andre besøkende fikk sjokk over håbdteringen.

Takk, Alekspaulsen

Ciao! Vi beklager på det sterkeste. Slikt skal selvsagt ikke forekomme i våre restauranter. Vi tar kommentaren din videre intern, for å unngå gjentagelser i fremtiden.

Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Uten å ha bestilt bord stilte vi to oss optimistisk i kø en lørdag kveld på Grünerløkka.
Vi måtte ikke vente særlig lenge og vi ble hele tiden forestilt hvor lenge igjen sånn ca før det ble vår tur.
Rask servering og fantastisk god pizza men mest av alt imponert over den gode servicen vi fikk fra vår servitør. Høflig, serviceinnstilt og med det lille ekstra.
Anbefales!

Takk, Helena W
Villa Paradiso Majorstua, Marketing på Villa Paradiso Grünerløkka, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2021

Ciao Helena! Grazie for en flott tilbakemelding. Velkommen igjen

Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Her får du en god pizza og hyggelig service. Vi hadde med oss en hund som ble godt tatt imot av de som jobber der. Vi spiste, drakk og forlot stedet fornøyde. Takk for oss.

1  Takk, 280asgeirl

Ciao! Grazie for hyggelig tilbakemelding. Velkommen igjen

Anmeldt 24. juli 2021

Super betjening og en super lunchopplevelse, i rolige omgivelser, maten som var skinke, mosarella mm. Var fortreffelig. Svært enkel lett og perfekt, mozzarellaen var utsøkt

Takk, 856bj_rnr

Ciao! Hyggelig å høre at servicen, maten og omgivelsene stod til forventningene. Velkommen igjen skal du og fruen være

Reisende som så på Villa Paradiso Grünerløkka, så også på

Har du vært i Villa Paradiso Grünerløkka? Del dine erfaringer!