“fantastisk mat og service”

Villa Paradiso Grünerløkka
God for: Familier med barn, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Grünerløkka - Sofienberg
Beskrivelse: Hver krik og krok i italia har sin egen lidenskapelige variant av pizza. Vi har valgt å gjøre som i Napoli, der det hele startet. Hos oss kan du nyte mat og drikke i autentiske omgivelser og atmosfære. Benvenuto!
Anmeldt 26. september 2021

Jeg og en venninne spiste lunsj på villa paradiso i dag! Helt fantastisk service og veldig god mat! Han gutten som jobbet der (Petter tror jeg han heter) gidde bare helt strålende god service! Vi kommer 100p hit igjen!

Takk, yrjabj_rkr2021
Villa Paradiso Majorstua, Marketing på Villa Paradiso Grünerløkka, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. september 2021

Ciao! Så hyggelig å høre at dere hadde en fin opplevelse hos oss☺️ Velkommen igjen skal dere være!

Anmeldt 18. september 2021 via mobile enheter

Alle i selskapet vårt ble servert kald mat og støynivået i lokalet var veldig høyt. Dessuten hadde restauranten gått tom for rosmarinpoteter til entrecôten, men i stede for å si fra når vi bestilte ble vi fortalt dette når maten kom på bordet og vi fikk en sidetallerken med salat isteden. De ordnet ny mat (varm denne gang) så det er et pluss, men vi hadde allikevel ikke anbefalt å spise her. Velg heller noe annet.

Takk, Garpenholtz
Villa Paradiso Majorstua, Marketing på Villa Paradiso Grünerløkka, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2021

Ciao! Vi beklager at servicen vår ikke leverte som den skulle. Vi tar kommentaren din videre intern, for å unngå gjentagelser i fremtiden. Takk for at du tar deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Cordiali Saluti, Villa Paradiso Grunerløkka

Anmeldt 7. september 2021 via mobile enheter

Dårlig service. Glemte av maten vår. Tok veldig lang tid. Bød på kaffe på huset som plaster på såret. Satte kaffen på regningen..

Takk, helgej107
Villa Paradiso Majorstua, Marketing på Villa Paradiso Grünerløkka, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2021

Anmeldt 23. august 2021

Fikk en halvliter øl sølt over hele meg av hovmester- begynte å le før hun bare gikk. Null avslag på regningen eller unnskyldning fra servitør. Anbefaler ikke med tanke på service

Takk, 66hermank
Villa Paradiso Majorstua, Marketing på Villa Paradiso Grünerløkka, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2021

Ciao! Takk for din tilbakemelding. Dette hørtes ut som en veldig kjedelig opplevelse, og slik skal det ikke være. Vi tar kommentaren din videre intern, for å unngå gjentagelser i fremtiden.

Anmeldt 23. august 2021

Hovmester sølte en hel pils over min venn ved servering. Sa ikke unnskyld, ingen refusjon. Istedenfor sendte hun ut en annen servitør. Både oss og andre besøkende fikk sjokk over håbdteringen.

Takk, Alekspaulsen

Ciao! Vi beklager på det sterkeste. Slikt skal selvsagt ikke forekomme i våre restauranter. Vi tar kommentaren din videre intern, for å unngå gjentagelser i fremtiden.

Reisende som så på Villa Paradiso Grünerløkka, så også på

Har du vært i Villa Paradiso Grünerløkka? Del dine erfaringer!