“Rask lunsj”

Villa Paradiso Grünerløkka
God for: Romantisk, Spesielle anledninger, Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Grünerløkka - Sofienberg
Beskrivelse: Hver krik og krok i italia har sin egen lidenskapelige variant av pizza. Vi har valgt å gjøre som i Napoli, der det hele startet. Hos oss kan du nyte mat og drikke i autentiske omgivelser og atmosfære. Benvenuto!
Anmeldt 30. oktober 2021

Vi var kommet så langt i programmet at lunsj sto for døren. En av deltagerne anbefalte dette stedet, og vi var tre som gikk hit.
Maten (jeg spiste en pannini) var nydelig god, og vinen som ble valgt ut av kelneren passet bra.
Vi var meget godt fornøyd.

Dato for besøk: oktober 2021
Takk, 931s_lvir
Villa Paradiso, Marketing på Villa Paradiso Grünerløkka, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2021

Ciao! Grazie for lunsj-besøket! Hyggelig at dere hadde en fin opplevelse hos oss, og at maten og vinen smakte☺️ Velkommen igjen!

1923 av 895 anmeldelser

Anmeldt 10. oktober 2021

Familien har vært hyppige gjester på Villa Paradiso opp gjennom årene. Men den siste erfaringen var skuffende. Vi hadde bestilt bord til to. Maten var god. Men vi hadde såvidt spist ferdig før de kom og spurte om vi skulle ha dessert og da vi ikke skulle det, fikk vi beskjed om at de trengte bordet og vi måtte gå. Vi noterte oss at det ikke stod kø utenfor. Det var ubehagelig. Det virker som et «samlebånd» prinsipp, gjester raskt inn og raskt ut, og lite som minner om en hyggelig italiensk restaurant.

Dato for besøk: oktober 2021
1  Takk, torunnl840
Villa Paradiso Majorstua, Marketing på Villa Paradiso Grünerløkka, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2021

Ciao! Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding. Det er leit å høre om opplevelsen din hos oss. Slik service ønsker vi ikke å stå for. Vi tar med oss din tilbakemelding videre, for å unngå gjentagelser i fremtiden.

Anmeldt 26. september 2021

Jeg og en venninne spiste lunsj på villa paradiso i dag! Helt fantastisk service og veldig god mat! Han gutten som jobbet der (Petter tror jeg han heter) gidde bare helt strålende god service! Vi kommer 100p hit igjen!

Takk, yrjabj_rkr2021
Villa Paradiso Majorstua, Marketing på Villa Paradiso Grünerløkka, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. september 2021

Ciao! Så hyggelig å høre at dere hadde en fin opplevelse hos oss☺️ Velkommen igjen skal dere være!

Anmeldt 18. september 2021 via mobile enheter

Alle i selskapet vårt ble servert kald mat og støynivået i lokalet var veldig høyt. Dessuten hadde restauranten gått tom for rosmarinpoteter til entrecôten, men i stede for å si fra når vi bestilte ble vi fortalt dette når maten kom på bordet og vi fikk en sidetallerken med salat isteden. De ordnet ny mat (varm denne gang) så det er et pluss, men vi hadde allikevel ikke anbefalt å spise her. Velg heller noe annet.

Takk, Garpenholtz
Villa Paradiso Majorstua, Marketing på Villa Paradiso Grünerløkka, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2021

Ciao! Vi beklager at servicen vår ikke leverte som den skulle. Vi tar kommentaren din videre intern, for å unngå gjentagelser i fremtiden. Takk for at du tar deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Cordiali Saluti, Villa Paradiso Grunerløkka

Anmeldt 7. september 2021 via mobile enheter

Dårlig service. Glemte av maten vår. Tok veldig lang tid. Bød på kaffe på huset som plaster på såret. Satte kaffen på regningen..

Takk, helgej107
Villa Paradiso Majorstua, Marketing på Villa Paradiso Grünerløkka, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2021

Reisende som så på Villa Paradiso Grünerløkka, så også på

Har du vært i Villa Paradiso Grünerløkka? Del dine erfaringer!