“Deilig indisk mat og huggelig atmosfære”
Anmeldelse av Village Tandoori

Village Tandoori
Bestill bord
tor. 5.8.
20:00
Kjøkken: Indisk, Pakistansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Velkommen til Village Tandoori. Village er en indisk restaurant som representerer det gamle India. Lokalet, atmosfæren, maten og gjestfriheten er inspirert av Punjab-provinsen som i dag er delt mellom India og Pakistan, men tidligere tilhørten en nasjon, India. Punjab har i alle årvært kjent for sin mat, gjest frihet og sin fargerike kultur.Vi ønsker Dere hjertlig velkommen til en hyggelig-og smaksopplevelse.
Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Spiste familiemiddag her. Vi opplevde deilig indisk mat, hyggelig atmosfære, god service. Kan anbefales videre!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 2013vacation4

Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Village tandoori er helt klart den perfekte indiske restauranten. Med fantastisk god mat, bredt utvalg av retter og en utrolig koselig atmosfære. Veldig ulik andre indiske restauranter når det gjelder smak og opplevelse. Anbefaler stedet på det sterkeste!!

Takk, Navneet K
Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Denne restauranten serverer den beste indiske maten i Oslo. Maten serveres dekorativt på nydelig service og smakte utsøkt. Vinen som vi bestilte i glass var også nydelig. Anbefales.

Takk, 966kari_
Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Utsøkt mat, lunt og koselig lokale - og topp service! Jeg valgte å feire 40-årsdagen min med en gjeng venninner her i går kveld, og vi fikk en fantastisk god deal. Vi følte oss SÅ godt mottatt av de flotte og hyggelige kelnerne, og maten var perfekt! Jeg har spist på en del indiske restauranter i Oslo, og dette må være et av de beste stedene! Jeg er SÅ glad for at jeg valgte å feire dagen min her! Anbefaler Village Tandoori på det varmeste! Jeg kommer selvfølgelig tilbake

Dato for besøk: august 2018
Takk, Inger Margrethe... S
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Var her med 15 venninner, fantstisk god mat og service. Superhyggelige ansatte. Spiste butter chicken, var nydelig! Anbefales å dra hit hvis man er glad i indisk! Bra pris også :)

Dato for besøk: august 2018
Takk, 988odal

Reisende som så på Village Tandoori, så også på

Har du vært i Village Tandoori? Del dine erfaringer!