“Tradisjonsrik restaurant med atmosfære”
Anmeldelse av Theatercafeen

Theatercafeen
Kjøkken: Norsk
God for: Forretningsmøter, Romantisk, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Lunsj, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Med sitt internasjonale kjøkken og sin unike, summende atmosfære er Theatercafeen et av de mest populære spise- og møtestedene i Oslo. En legendarisk Wienercafé med en unik samling av portretter på veggene, og som står oppført på New York Times' liste over de 10 mest berømte kafeene i verden. Bordreservasjon anbefales, både for lunsj og middag.
Anmeldt 3. desember 2018

Theatercafeen har nye retter uten den store matopplevelsen. Cafeen legger seg på "nye" retter og mindre utvalg enn tidligere, få smørbrød og sandwhises som du kan få på alle andre restauranter.

Takk, John-Henrik J

Anmeldt 23. november 2018

Gårsdagens middag på Theaterkafeen med gode venner. Første runde med lutfisk var tørr og smakløs. Vi påpekte det og fikk to nye runder med bedre konisisens og god smak. Serveringen bar preg av julematfabrikk. Akustikken i lokalet er slik at det er umulig å høre hva andre rundt bordet sier, med mindre du roper høyt. Neste år tar vi lutfisken hjemme.
NB: Servitøren, som bevarte roen pp i alt kaoset, var det store lyspunktet.

Takk, Kjeros
Anmeldt 19. november 2018

Trivelige lokaler midt i Oslo sentrum. Mange vil kalle det en institusjon. Meget bra mat og service. Vi var 4 personer som hadde en utrolig hyggelig lunsj.

Takk, Pk2018Pk
Anmeldt 13. november 2018

Fantastisk mat og atmosfære som alltid.
Rakfisktartar anbefales på det sterkeste. Dette er den beste tilberedelsen av rakfisk jeg noen gang har smakt.
Pinnekjøttet levde opp til forventningene og er om mulig enda bedre i år.
Multesorbet med kokos krem for å runde av det perfekte måltid.

Takk, 910mariusj
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Lunsj lørdag i herlig atmosfære. Stedet er nydelig "gammelt" innredet. Hektisk, men blide og flinke servitører. Lunsj er høye smørbrød i alle varianter. God opplevelse.

3  Takk, elisabethht2017

Reisende som så på Theatercafeen, så også på

Har du vært i Theatercafeen? Del dine erfaringer!