“Hyggelig måltid”

Kjøkken: Norsk
God for: Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Med sitt internasjonale kjøkken og sin unike, summende atmosfære er Theatercafeen et av de mest populære spise- og møtestedene i Oslo. En legendarisk Wienercafé med en unik samling av portretter på veggene, og som står oppført på New York Times' liste over de 10 mest berømte kafeene i verden. Bordreservasjon anbefales, både for lunsj og middag.
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Jeg spiste en biff tartar og ett glass vin alene i kveld. Det smakte utsøkt. Kelneren gjorde en meget bra jobb og fulgte meg godt opp som kunde.
Avsluttet måltidet med små makroner og trøfler. Nydelig.

Takk, 966kari_

Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Veldig smakfulle snitter (manglet en, som de beklaget da vi påpekte det) og scones. Gode og varierte smaker på petit fourene. Mangelfull service. Vi var fem personer, tre voksne og to ungdommer. Ikke noe småprat, ikke spørsmål om maten smakte. Ikke påfyll av te, måtte be om det. Måtte be om melk til teen og om bestikk til å ta fra syltetøy og clottet cream-skålene. Ikke noe å ta snittene med, burde vært en serveringsspade, måtte ta med fingrene. Ikke spørsmål om kaffe etter maten. Fins bedre alternativer mht til totalopplevelse av afternoon tea i Oslo

Takk, 170kirstih
Anmeldt 6. januar 2019

Vi fikk reservert eget rom med glassvinduer ut mot salen. Vi fikk snakket uforstyrret sammen samtidig som vi kunne se resten av salen (bra kombinasjon). Veldig bra service og oppfølgning fra personalet. Fikk også lov til å ha egen underholdning på rommet som fungerte veldig bra. Alle var veldig fornøyde med dagen.

2  Takk, HalT672
Anmeldt 6. januar 2019

Theatercafeen Oslo er en del av Hotel Continental, dette gjelder besøk der.

Ble henvist til et fint bord som etter ønske, forventningen var stor til. en god middag med god service. Vi bestilte en GT i påvente av å bestemme oss for middag, denne ble servert raskt og greit. Etter en stund ble forrett og hovedrett bestilt samt vin til de respektive, servitøren forlot bordet i en fart, kom tilbake og spurte om hvordan biffen og entrecote skulle stekes, det var alt.
Vin til forrett ble servert, ingen brød på bordet og ikke vann, vannet kom mitt i hovedretten.

Biffen ble servert med en salat og pommes frites, jeg bemerket til servitøren at jeg gjerne ville ha bakt potet, med tilbakemelding-- den serveres slik. Ikke bedre at biffen til min kollega var stekt slik jeg ville ha min Entrecote og motsatt. Til desert fikk vi servert noe helt annet en det som ble bestilt.

God mat og drikke, men kvelden blir totalt ødelakt av en dårlig servitør som yter dårlig service. Jeg lurer litt på hvordan de velger sine servitører, forige gang jeg var der hadde vi en som på død og liv skulle fortelle dårlige vitser!!!

1  Takk, OBara
THEATERCAFEEN, Leder  på Theatercafeen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. januar 2019

Hei OBara,

Tusen takk for at dere besøkte Theatercaféen og for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding.
Vi er helt avhengig av tilbakemeldinger for å kunne kvalitetssikre produktet vårt og hele tiden jobbe mot å bli bedre. Vi får mange flotte tilbakemeldinger men av og til noen som ikke er fullt så bra, slik som denne.

Det er hyggelig å høre at mat og drikke falt i smak selv om del servicemomenter har feilet når dere besøkte oss. Dette beklager vi på det sterkeste!

Vi har selvsagt tatt dette til etterretning og gjennomgått denne hendelsen internt hos oss.

Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake til Theatercaféen ved en annen anledning slik at vi kan rette opp inntrykket fra siste besøk!

Ha en fortsatt fin dag!

Anmeldt 2. januar 2019 via mobile enheter

Utrolig god mat, verdens beste servitør. Vi er en gjeng som har julebord hver år på Theatercaféen. Både mat og service har nådd nye høyder. Elsker den nye « dagligstuen» all honnør til ledelsen. På tide og senke gjennom snitts alderen. Gleder meg til årets Julebord allerede

Takk, AshildBrestrup

Reisende som så på Theatercafeen, så også på

Har du vært i Theatercafeen? Del dine erfaringer!