“Deilig atmosfære”

Kjøkken: Norsk
God for: Romantisk, Spesielle anledninger, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Med sitt internasjonale kjøkken og sin unike, summende atmosfære er Theatercafeen et av de mest populære spise- og møtestedene i Oslo. En legendarisk Wienercafé med en unik samling av portretter på veggene, og som står oppført på New York Times' liste over de 10 mest berømte kafeene i verden. Bordreservasjon anbefales, både for lunsj og middag.
Anmeldt 2. februar 2019 via mobile enheter

God og effektiv service og maten er bra. Ikke spektakulær, men det stemning og atmosfæren som gjør at maten også løfter seg.
Ha god tid til å observere og nyte.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, 207arnew

Anmeldt 1. februar 2019

Restauranten har en helt spesiell atmosfære og har mange kjente ansikter i norsk samfunnsliv som stamgjester. Restauranten har aldri vært kjent for god service. Menyen er god, men ikke altfor stor. Nå består menyen av mange sunne retter, og jeg må si at jeg foretrekker tidligere menyer med retter som hadde tyngre sauser eller var surret i rømme o.l. Men rettene er pent anrettet, og maten er velsmakende. Dette er en formell restaurant som passer best for voksne. Forholdsvis høye priser.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Ingeborg56
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Jeg spiste en biff tartar og ett glass vin alene i kveld. Det smakte utsøkt. Kelneren gjorde en meget bra jobb og fulgte meg godt opp som kunde.
Avsluttet måltidet med små makroner og trøfler. Nydelig.

Takk, 966kari_
Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Veldig smakfulle snitter (manglet en, som de beklaget da vi påpekte det) og scones. Gode og varierte smaker på petit fourene. Mangelfull service. Vi var fem personer, tre voksne og to ungdommer. Ikke noe småprat, ikke spørsmål om maten smakte. Ikke påfyll av te, måtte be om det. Måtte be om melk til teen og om bestikk til å ta fra syltetøy og clottet cream-skålene. Ikke noe å ta snittene med, burde vært en serveringsspade, måtte ta med fingrene. Ikke spørsmål om kaffe etter maten. Fins bedre alternativer mht til totalopplevelse av afternoon tea i Oslo

Takk, 170kirstih
Anmeldt 6. januar 2019

Vi fikk reservert eget rom med glassvinduer ut mot salen. Vi fikk snakket uforstyrret sammen samtidig som vi kunne se resten av salen (bra kombinasjon). Veldig bra service og oppfølgning fra personalet. Fikk også lov til å ha egen underholdning på rommet som fungerte veldig bra. Alle var veldig fornøyde med dagen.

2  Takk, HalT672

Reisende som så på Theatercafeen, så også på

Har du vært i Theatercafeen? Del dine erfaringer!