“Teatercafeen”

Kjøkken: Norsk
God for: Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Romantisk
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Med sitt internasjonale kjøkken og sin unike, summende atmosfære er Theatercafeen et av de mest populære spise- og møtestedene i Oslo. En legendarisk Wienercafé med en unik samling av portretter på veggene, og som står oppført på New York Times' liste over de 10 mest berømte kafeene i verden. Bordreservasjon anbefales, både for lunsj og middag.
Anmeldt 2. august 2021

Teatercafeen er litt oppskryt, det eneste som jeg syntes litt synd er at teatercafeen bruker hvit porselen enn det jeg hadde trodd, jeg trodde de brukte ett gammelt fint tradisjonelt porselen servis, men neida. men ellerså var alt fint og hyggelig. Men vil dra dit flere ganger uansett.

Dato for besøk: september 2020
Takk, Ole Chr T

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste bursdagsmiddag her og hadde alle tre retter. Som vanlig var servicen upåklagelig og maten var veldig god. Eneste som jeg kunne utsette var at kjøttet som skulle være medium/rare var overstekt. Heldigvis skjønte personalet feilen og vi fikk stekt nye kjøttstykker som var perfekt stekt. Er derfor veldig fornøyd med servicen nok en gang.

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, 558christiank
Anmeldt 17. juni 2021

Man forventer ikke å få biff tartar når man har bestilt Afternoon tea. Hvor var sconsen med syltetøy og clotted cream? Finger sandwichen var alt for stor. Jeg kan ikke forstå at man skal betale 425 kr for dette, 525 med champagne. Jeg har spist Afternoon tea på Ritz hotell i London. Det er på et helt annet nivå. Kommer ikke tilbake hit.

Dato for besøk: august 2020
Takk, X9042UUannes
Anmeldt 17. juni 2021 via mobile enheter

Vi hadde avtalt et møte i ærverdige Theatercafeen, og la det være sagt med en gang: Vi hadde forventet oss så mye mer etter at Oslo endelig ble gjenåpnet etter å ha vært stengt i månedsvis.
Vi hadde ikke bestilt bord på forhånd, men restauranten var tilnærmet tom da vi ankom denne ettermiddagen. Kelneren kunne fortelle at de var fullbooket for kvelden, men vi fikk likevel tildelt et bord som vi kunne disponere i et par timer.
Jeg fulgte kelnerens anbefaling. God mat, men ikke store porsjonen for en voksen kar.
Lite inspirerende betjening. Virket mer som de gikk på autopilot. Merkelig med tanke på at de endelig fikk komme tilbake til en av hovedstadens beste og mest tradisjonsrike restauranter.

1  Takk, frodet192
Anmeldt 13. juni 2021

Ute med venner før forestilling på Chateu Neuf. Alle spiste forrett og hovedrett og dette kjøkkenet vet hva de holder på med. Suveren service, fantastiske hovedretter og vidunderlig desserter, jeg bøyer meg i hatten :-)

Takk, larssundsbo

Reisende som så på Theatercafeen, så også på

Har du vært i Theatercafeen? Del dine erfaringer!