“Fantastisk mat!”

Kjøkken: Norsk
God for: Romantisk, Forretningsmøter, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Med sitt internasjonale kjøkken og sin unike, summende atmosfære er Theatercafeen et av de mest populære spise- og møtestedene i Oslo. En legendarisk Wienercafé med en unik samling av portretter på veggene, og som står oppført på New York Times' liste over de 10 mest berømte kafeene i verden. Bordreservasjon anbefales, både for lunsj og middag.
Anmeldt 5. september 2021

Heeeeelt fantastisk mat… avslappende atmosfære,nydelig interiør, gøy servitør anbefales på det sterkeste hvis man er rundt i hovedstaden

Dato for besøk: september 2021
Takk, 189hildee

Anmeldt 26. august 2021

Booket et vindusbord, ved ankomst vi vi vite at det ikke er noe de kan garantere. Vi ble anvist til et bort i en krok, fikk byttet bord og tilslengt en meny. Servitør forsvant og kom aldri tilbake til bordet.
Etter å sittet og ventet på både vått og tørt i ca en halv time, gikk vi derfra.
Kommer aldri til å besøke dette stedet igjen.

Dato for besøk: november 2020
2  Takk, OBara
Anmeldt 14. august 2021

Vi spiste afternoon tea på Theatercafeen, og på akkurat dette stedet forventet vi britisk standard à la Ritz i London og Balmoral i Edinburgh. Det fikk vi ikke. Med britisk standard tenker jeg et bredt utvalg te (alternativene her var peppermyntete, Earl Grey og grønn te), nok sandwicher til å bli passelig mett (vi fikk fire veldig små) og to varme scones (vi fikk én kald, muffinsliknende scones med perlesukker på toppen). Når det er sagt: Maten vi fikk var smakfull og veldig god, til tross for at enkelte av brødskivene var tørre. Etter vanlig, norsk standard hadde dette vært en veldig god afternoon tea om utvalget av te bare var bedre. Lokalet var flott, men hadde dårlig akustikk.

1  Takk, Karen190
Anmeldt 2. august 2021

Teatercafeen er litt oppskryt, det eneste som jeg syntes litt synd er at teatercafeen bruker hvit porselen enn det jeg hadde trodd, jeg trodde de brukte ett gammelt fint tradisjonelt porselen servis, men neida. men ellerså var alt fint og hyggelig. Men vil dra dit flere ganger uansett.

Dato for besøk: september 2020
Takk, Ole Chr T
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste bursdagsmiddag her og hadde alle tre retter. Som vanlig var servicen upåklagelig og maten var veldig god. Eneste som jeg kunne utsette var at kjøttet som skulle være medium/rare var overstekt. Heldigvis skjønte personalet feilen og vi fikk stekt nye kjøttstykker som var perfekt stekt. Er derfor veldig fornøyd med servicen nok en gang.

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, 558christiank

Reisende som så på Theatercafeen, så også på

Har du vært i Theatercafeen? Del dine erfaringer!