“Topp service av proffe og hyggelige ansatte”
Anmeldelse av Theatercafeen

Theatercafeen
Kjøkken: Norsk
God for: Romantisk, Forretningsmøter, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Med sitt internasjonale kjøkken og sin unike, summende atmosfære er Theatercafeen et av de mest populære spise- og møtestedene i Oslo. En legendarisk Wienercafé med en unik samling av portretter på veggene, og som står oppført på New York Times' liste over de 10 mest berømte kafeene i verden. Bordreservasjon anbefales, både for lunsj og middag.
Anmeldt 24. september 2021 via mobile enheter

Theatercaféen er en sikker vinner til hverdags og fest. Vi hadde besøk fra USA og gjestene ble meget imponert over servicen, lokalene og maten.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, losalex2233

Anmeldt 6. september 2021 via mobile enheter

En rolig kveld på Thatercafeen, men alltid et par kjendiser å se om man er opptatt av sånt. Veldig god mat, hyggelig stemning og god service

Takk, Runar N
Anmeldt 5. september 2021

Heeeeelt fantastisk mat… avslappende atmosfære,nydelig interiør, gøy servitør anbefales på det sterkeste hvis man er rundt i hovedstaden

Dato for besøk: september 2021
Takk, 189hildee
Anmeldt 26. august 2021

Booket et vindusbord, ved ankomst vi vi vite at det ikke er noe de kan garantere. Vi ble anvist til et bort i en krok, fikk byttet bord og tilslengt en meny. Servitør forsvant og kom aldri tilbake til bordet.
Etter å sittet og ventet på både vått og tørt i ca en halv time, gikk vi derfra.
Kommer aldri til å besøke dette stedet igjen.

Dato for besøk: november 2020
2  Takk, OBara
Anmeldt 14. august 2021

Vi spiste afternoon tea på Theatercafeen, og på akkurat dette stedet forventet vi britisk standard à la Ritz i London og Balmoral i Edinburgh. Det fikk vi ikke. Med britisk standard tenker jeg et bredt utvalg te (alternativene her var peppermyntete, Earl Grey og grønn te), nok sandwicher til å bli passelig mett (vi fikk fire veldig små) og to varme scones (vi fikk én kald, muffinsliknende scones med perlesukker på toppen). Når det er sagt: Maten vi fikk var smakfull og veldig god, til tross for at enkelte av brødskivene var tørre. Etter vanlig, norsk standard hadde dette vært en veldig god afternoon tea om utvalget av te bare var bedre. Lokalet var flott, men hadde dårlig akustikk.

1  Takk, Karen190

Reisende som så på Theatercafeen, så også på

Har du vært i Theatercafeen? Del dine erfaringer!