“Nydelig!”
Anmeldelse av Xich Lo - STENGT

Xich Lo
Kjøkken: Asiatisk, Vietnamesisk
God for: Spesielle anledninger, Romantisk, Store grupper, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Frokost, Middag, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Følget mitt hadde allerede stedet som en favoritt og nå er jeg helt enig. Svært hyggelig betjening, stilig og passe koselig lokale, nydelig mat og særdeles god hjelp og informasjon om vinene. Vi valgte liten smaksmeny som var stor nok. Tre ulike små forretter var helt fantastiske! Vi valgte hver vår hovedrett: Hjort og breiflabb: Godt, men ikke supert. Desserten var noe karamellaktig med sjokolade og diverse små fruktbiter: Herlig! Tilpasset vinpakke varierte fra supert til bra. Alt i alt klar toppscore fra oss! Hit skal vi flere ganger. Anbefales!

1  Takk, 214dagh

Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og meget hyggelig vertskap. Flotte nyoppussede lokaler Anbefales på det varmeste. Prisene er helt overkommelige. Vi kommer gjerne igjen

Takk, peramble
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Vi var fire stykker der og spiste en fredagskveld Nydelig mat i flotte lokaler. God service. Vi kommer garantert tilbake!

Takk, karensofieb2018
Anmeldt 9. november 2018

Fin restaurant beliggende i 3. etasje på Eger kjøpesenter.

Vi spiste liten smaksmeny med hvert vårt valg av hovedrett, og var totalt sett veldig fornøyd med maten! I den 3-delte forretten var 2 av rettene veldig gode, den siste smakløs. Hovedrettene var bra, og desserten en veldig positiv overraskelse!

Vinmenyen var også bra, presentert av en hyggelig og svært engasjert kar. At det kom et par smaksprøver mellom rettene her var også en ekstra bonus.

Servering og organisering var litt rotete, opplevde at de ikke hadde god nok kontroll på alle bord. Men meget hyggelig betjening som veide godt opp.

Anbefales :-)

Takk, Morten T
Anmeldt 9. november 2018

Blide ansatte med en utsøkt service. Veldig oppmerksomme. iPad til hver enkelt gjest hvor menyen var å finne. Maten kom relativt raskt selvom restauranten var fullbooket. Utsøkte smaker i gode omgivelser gir en lun atmosfære. Og servicen var toppers. Anbefaler absolutt denne restauranten og kommer tilbake neste gang vi er i Oslo

Takk, Nina H W

Reisende som så på Xich Lo, så også på