“70 års feiring ”
Anmeldelse av Xich Lo - STENGT

Xich Lo
Kjøkken: Asiatisk, Vietnamesisk
God for: Forretningsmøter, Store grupper, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 29. januar 2019 via mobile enheter

Utmerket mat. Hyggelige, kunnskapsrike servitører. Var 20 stykker samlet for å feire en 70 årsdag. Vi var både barn og voksne.Noen var vegetarianere. De oppfylte alle ønsker ,både vegetar,kjøtt og fisk. Alt var nydelig anrettet og smakene utsøkt.

Takk, inger johanne j

Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Sentralt plassert øverst i Eger. Fine nyoppussede lokaler. Hjelpsomme kelnere. Meny er passe stor og den presenteres på lesebrett. Enkel navigering og lesevennlig.
Alle retter presenteres med anbefalt vintilbehør.
Maten er god. Vi hadde hhv and og kylling satay. Begge deler fint presentert, passe mengde og gode smaker.
Hadde også dessert hhv syrlig creme brulé og Kokkens anbefaling (vietnamesisk spesialitet). Også godt.
En behagelig opplevelse.
Anbefales.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Gullord
Anmeldt 10. januar 2019 via mobile enheter

Har spist her to ganger. Nydelig mat, fint og hyggelig interiør og atmosfære men trege servitører. Begge ganger faktisk. Måtte vifte etter servitør for å få bestille mat. Og restauranten var ikke full. Dumt.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Catarina S
Anmeldt 13. desember 2018

Totalt sett var det en god opplevelse med både nydelig mat, retaurantens elegante innredning og flinke servitører ved vårt bord. Likevel møter vi en uhøflig og respektløs servitør som ødela litt stemmingen. Håper bare at ledelsen i Xich Lo tar alvorlig gjesters tilbakemelding (ved konkret navn til servitør) og holder sin servicestandard på høyt nivå.

Takk, BinhN26
Anmeldt 4. desember 2018

Virkelig god mat her med spennende retter og eksotisk smak. Her er noe for alle på menyen og betjeningen er hyggelig og oppmerksom. Hadde med to barnebarn som koste seg veldig med maten. Kan absolutt anbefales. Det eneste aberet er at jeg synes vinene deres er priset alt for høyt.

Takk, Kaj Elkjær K

Reisende som så på Xich Lo, så også på