“Stilige lokaler, nydelig asiatisk mat”
Anmeldelse av Xich Lo - STENGT

Xich Lo
Kjøkken: Asiatisk, Vietnamesisk
God for: Forretningsmøter, Store grupper, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Frokost, Middag, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Stilige lokaler, nydelig asiatisk mat og god service. Litt stive priser, men absolutt samsvar mellom kvalitet og prisnivå. Ligger sentralt på Egertorvet på Karl Johan. Anbefales!

2  Takk, Rune1973

Anmeldt 11. mai 2020 via mobile enheter

Stive priser, men maten var god så det var verdt pengene. Stedet har en upersonlig stil, men likevel hyggelig. Vi kommer igjen.

Dato for besøk: mai 2020
2  Takk, Brattli
Anmeldt 7. mars 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat som alltid. Hadde service vært like bra som mat, hadde dette vært full pott. Uheldig med kelner, han tok ikke drikkebestilling av alle, så den ene måtte vente i over 20 min på drikke. Dårlig på å følge opp bordet underveis. Forstod nesten ikke norsk. Et lite pluss at de kom med sang og is til den som hadde bursdag, selv om dette kom etter vi hadde betalt og var på vei til å forlate bordet.

Dato for besøk: mars 2020
2  Takk, mimrikka
Anmeldt 17. februar 2020

Vi ønsket oss litt spesielt til middag på Valentiner-dagen, og det fikk vi på Xich Lo. Vi tok den oppsatte menyen med vinpakke. Vi fikk også byttet ut velkomstdrinken med "bobler".
Hyggelig betjening. Kjempegode mat og smaker. En alle tiders vinkelner - som forklarte om vinene i vinpakka til de ulike rettene.
Dette var en flott opplevelse - som vil bli gjentatt.

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, Svein G
Anmeldt 13. februar 2020

Vi gledet oss ti å komme til 4 1/2 stjerners restaurant.
Men skuffelsen ble stor da vi ble møtt med stresset personale som ytte middels service. 3-4 kelnere betjente vårt bord i tur og orden. 1. rett kon etter 40 minutter. Små porsjoner.
Middels smak. Ikke å anbefale

Dato for besøk: februar 2020