“I tigerstaden, og mat må man jo ha! ”
Anmeldelse av Hard Rock cafe

Kjøkken: Grill, Meksikansk
God for: Barscene
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Hard Rock Cafe Oslo kombinerer moderne skandinavisk design med klassisk Hard Rock stil. Med nydelig mat, fantastisk musikk og energisk rock'n roll får gjestene en opplevelse de sent vil glemme. Hard Rock inneholder bar og live scene samt restaurant og butikk. Restauranten er et flott sted å slappe av med venner mens du nyter mat fra Hard Rock-menyen som har gjort merket verdensberømt. Restaurantens tre etasjer er åpne 365 dager i året, og veggene er dekket med rock'n'roll-memorabilia fra berømte musikere. Over 30 flatskjermer, et topp lydanlegg og konsertscene gjør at Hard Rock Cafe egner seg godt til mange typer arrangementer. Fredag og lørdag kveld er det partystemning på Hard Rock fra kl. 23.00. Aldersgrense: 23. Kleskode.
Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Bord hvor det var sofa, og det passet oss godt. Så ikke så attraktivt ut når maten kom, men det smakte veldig godt. Veldig hyggelig betjening. Tok lang tid før vi fikk betalt, måtte be flere ganger. Men mye folk, så var nok hektisk for betjeningen.

Helt Ok, og mat som passet store og små.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, 86kjerstim
Mary_HRCOslo, Manager på Hard Rock cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. januar 2019

Thank you so much for the review! We are happy to hear you enjoyed the food as well as our friendly staff, welcome back!!!

Anmeldt 29. november 2018

Dette er ikke blant de beste HR-cafeene jeg har besøkt. Maten er helt okei, men alt i rundt trekker ned. Spurte betjeningen og glaze, noe hun ikke kunne svare på. De to som tok oss i mot hadde svært dårlig engelsk og norskkunnskaper. Det tok lang tid å få maten og drikken.

Takk, hellstorm93
Mary_HRCOslo, Manager på Hard Rock cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018

Thank you for taking the time to review us, we appreciate all the feedback we can get. I am sorry to hear your experience wasn't up to par. I hope that you would try us again, as this is not the standard for us.

Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Klassisk Hard Rock på Karl Johan. Burgeren smaker bra. Prøvde den nye Lava burger. Den var bra. God service!

Takk, olej_rgenr
Mary_HRCOslo, Manager på Hard Rock cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2018

Tusen Takk for the wonderful review! Vi sees neste gang!

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Vi kom en vennegjeng rundt 10 på kvelden og prøvde helt rolig å gå inn. Noen edru noen med 2 ØL innabords. Vi fikk beskjed om å "ta oss en runde + spise litt og så prøve igjen". Dette etter at vi kom fra Egon hvor de 2 ølene ble inntatt. Latterlig.

Takk, Conda86
Mary_HRCOslo, Manager på Hard Rock cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018

Thank you for the review, all the feedback we get will only be helpful in the future. I am sorry to hear your group wasn't allowed in. When it comes to a situation like this, we would need to take it further and speak to the security team that was working that evening to ensure a proper screening in the future.

Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Har vært på hardrock i endel byer. Maten er stortsett den samme og kvaliteten på den er lik. Det gjelder også her men lokalet og servicen er under den man er vant med på Hardrock. I bunn og grunn et kjedelig lokale med et par kjoler og gitarer.

Takk, Stian H
Mary_HRCOslo, Manager på Hard Rock cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2018

Thank you for taking the time review us, all the feedback we get will only help us in the future. We appreciate the feedback, and hope to see you again!

Reisende som så på Hard Rock cafe, så også på

Har du vært i Hard Rock cafe? Del dine erfaringer!