“Godt under middels...”

Kjøkken: Grill, Meksikansk
God for: Barscene
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Hard Rock Cafe Oslo kombinerer moderne skandinavisk design med klassisk Hard Rock stil. Med nydelig mat, fantastisk musikk og energisk rock'n roll får gjestene en opplevelse de sent vil glemme. Hard Rock inneholder bar og live scene samt restaurant og butikk. Restauranten er et flott sted å slappe av med venner mens du nyter mat fra Hard Rock-menyen som har gjort merket verdensberømt. Restaurantens tre etasjer er åpne 365 dager i året, og veggene er dekket med rock'n'roll-memorabilia fra berømte musikere. Over 30 flatskjermer, et topp lydanlegg og konsertscene gjør at Hard Rock Cafe egner seg godt til mange typer arrangementer. Fredag og lørdag kveld er det partystemning på Hard Rock fra kl. 23.00. Aldersgrense: 23. Kleskode.
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Holder ikke den vante Hard Rock cafe standard. Middelmådig mat, lang tid å vente for å bestille. Menyen var mindre enn den pleier å være på Hard Rock cafeer rundt om. (Corona tilpasning?) Toalettene var under enhver kritikk, det fløt med papir.

1  Takk, 453geirn
HRCoslo, Marketing på Hard Rock cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2020

Hei Geir,

Vi beklager at dere ikke fikk den opplevelsen dere hadde sett for dere. Vi vil alltid yte vår yterste for å tilfredsstile våre kunders behov.

Kunne du sende oss en e-post til gm@hardrockcafe.no og forklare situasjonen (dato for besøk og tid). Legg gjerne vedlagt kviteringen.

Vi håper dere vil komme tilbake snart slik at vi kan vise dere hvordan det er gjort ordentlig.

Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Treig service fra de som jobbet der. Vi bestilte nachos forret, ventet lenge ingen ting skjer. Først da hovedrettene kommer, så kommer nachos retten. Da er den kald og nesten uspiselig. Gir beskjed til personal, men de bare en beklagelse... Hamburgeren var heller ikke gjennomstekt og ikke varm den heller.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, NorwayArne

Hei NorwayArne,

Anmeldt 6. juni 2020 via mobile enheter

Blir møtt i døren av ett skilt som sier at vi skal vente på utsiden for så og bli vist til bordet. Vi venter en god stund uten at noe skjer. Vi velger derfor å gå inn i på eget initiativ. Vell å merke at det ikke var mange der denne dagen.
Maten var ok. Burgeren var skuffende tør, men tilbehøret som fries og dip var veldig godt.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, AstorHansen
HRCoslo, Marketing på Hard Rock cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juni 2020

Hei Astor H,

Jeg vil takke deg for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Alle anmeldelsene vi får, vil bare hjelpe oss i fremtiden. Jeg skal ta det videre med daglig lederen.

Beklager igjen og takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding slik at vi kan forbedre oss. Vi håper dere vil prøve oss igjen, da dette ikke er normalt for oss!

Anmeldt 27. mai 2020 via mobile enheter

Dette er vanligvis et sted jeg har likt meg, men makan til dårlig service vi opplevde i dag. Det var langt fra fullt, det var sol og folk satt ute. På grunn av corona spurte vi hvordan vi skulle bestille , fikk beskjed om at ,, han,, kom ut. Men det gjorde han jo ikke. Det gikk vel omtrent et kvarter mellom hver gang en masete fyr kom farende ut. På den timen vi satt der rakk vi kun en øl . Flere gikk, det skjedde jo ingen ting. Det er også helt greit at konseptet er at betjeningen skal snakke engelsk. Gjør gjerne det, men vi er i Norge, her må vi kunne forvente at betjeningen snakker norsk !! Blei drit lei hele stedet i dag,

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, Marixx190479
HRCoslo, General Manager på Hard Rock cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juni 2020

Hei, Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en review.
Beklager så mye opplevelsen du hadde under ditt besøk oss hos.
Dette er jo ikke noe hyggelig lesing, men det hjelper oss til og forbredre oss.
Vi har en god del engelsk talende ansatte hos oss så derfor tilbyr vi Norsk kurs for de ansatte en gang i året.

Anmeldt 2. mai 2020

Firkantet og uforskammet arrogant personale. Jeg hadde kjøpt Letsdeal, og før jeg fikk brukt den måtte de stenge pga. korona. På spørsmål om utvidelse av Letsdeal avtalen blir jeg møtt med en firkantet holdning og svært arrogante svar. Er dette firmaets vanlige holdning over for sine kunder, vil jeg gi dem strykkarakter.

Dato for besøk: mai 2020
3  Takk, Godtvoksen
HRCoslo, Marketing på Hard Rock cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. mai 2020

Hei Godtvoksen,

Reisende som så på Hard Rock cafe, så også på

Har du vært i Hard Rock cafe? Del dine erfaringer!