“Lang ventetid for rå mat”
Anmeldelse av Hard Rock cafe

Kjøkken: Grill, Meksikansk
God for: Barscene
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Hard Rock Cafe Oslo kombinerer moderne skandinavisk design med klassisk Hard Rock stil. Med nydelig mat, fantastisk musikk og energisk rock'n roll får gjestene en opplevelse de sent vil glemme. Hard Rock inneholder bar og live scene samt restaurant og butikk. Restauranten er et flott sted å slappe av med venner mens du nyter mat fra Hard Rock-menyen som har gjort merket verdensberømt. Restaurantens tre etasjer er åpne 365 dager i året, og veggene er dekket med rock'n'roll-memorabilia fra berømte musikere. Over 30 flatskjermer, et topp lydanlegg og konsertscene gjør at Hard Rock Cafe egner seg godt til mange typer arrangementer. Fredag og lørdag kveld er det partystemning på Hard Rock fra kl. 23.00. Aldersgrense: 23. Kleskode.
Anmeldt 11. juli 2020

Vi fikk bord relativt raskt, men servitøren brukte rett under et kvarter på å ta drikkebestillingen, selv om det var flere tomme bord enn opptatt. Drikken kom etter 10 minutter, og da tok hun bestilling. De har ikke papirmenyer og QRkoden på bordet sendte oss til Sportsshopen og Norsk Tipping, så bestille var vanskelig! Vi fikk tilslutt en dårlig papirkopi og fikk bestilt. Etter 40 minutter kom maten, som så veldig delikat ut. De hadde også fått med seg at den ene skulle være uten ost. Pluss for det, hadde det ikke vært for at halve var rå. Dette fikk vi dog igjen, så vi slapp å betale. Det lå også knust porselen under bordet, og gammelt bestikk.

Har du god tid til å betale for middels mat som det er mulighet for er rå, er dette stedet for deg!

1  Takk, Anihanarn
HRCoslo, Marketing på Hard Rock cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2020

Hei Anita,

Vi beklager at dere ikke fikk den opplevelsen dere hadde sett for dere. Vi vil alltid yte vår yterste for å tilfredsstile våre kunders behov.

Kunne du sende oss en e-post til gm@hardrockcafe.no og forklare situasjonen (dato for besøk og tid). Legg gjerne vedlagt kviteringen.

Vi håper dere vil komme tilbake snart slik at vi kan vise dere hvordan det er gjort ordentlig.

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Styr unna denne plassen. Har vært på mange av kjedens restauranter rund om i verden og Oslo har en lang vei å gå. Menyen var svært begrenset, både med mat og drikke. Mange av klassikerne manglet. Valget havnet til slutt på spare ribs. Kjøttet var ok men litt kaldt. Coleslaw skal være finsnittet kål, de bitene som var den jeg fikk var langt fra finsnittet. Spurte også om saus til maten men fikk beskjed om at det skulle vi bestilt med maten, så da ble det ketchup, den var iallefall god. Dette var langt under hva jeg har fått tidligere.

2  Takk, torg269

Hei Tor,

Beklager igjen og takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding slik at vi kan forbedre oss!

Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Holder ikke den vante Hard Rock cafe standard. Middelmådig mat, lang tid å vente for å bestille. Menyen var mindre enn den pleier å være på Hard Rock cafeer rundt om. (Corona tilpasning?) Toalettene var under enhver kritikk, det fløt med papir.

1  Takk, 453geirn
HRCoslo, Marketing på Hard Rock cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2020

Hei Geir,

Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Treig service fra de som jobbet der. Vi bestilte nachos forret, ventet lenge ingen ting skjer. Først da hovedrettene kommer, så kommer nachos retten. Da er den kald og nesten uspiselig. Gir beskjed til personal, men de bare en beklagelse... Hamburgeren var heller ikke gjennomstekt og ikke varm den heller.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, NorwayArne

Hei NorwayArne,

Anmeldt 6. juni 2020 via mobile enheter

Blir møtt i døren av ett skilt som sier at vi skal vente på utsiden for så og bli vist til bordet. Vi venter en god stund uten at noe skjer. Vi velger derfor å gå inn i på eget initiativ. Vell å merke at det ikke var mange der denne dagen.
Maten var ok. Burgeren var skuffende tør, men tilbehøret som fries og dip var veldig godt.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, AstorHansen
HRCoslo, Marketing på Hard Rock cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juni 2020

Hei Astor H,

Jeg vil takke deg for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Alle anmeldelsene vi får, vil bare hjelpe oss i fremtiden. Jeg skal ta det videre med daglig lederen.

Beklager igjen og takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding slik at vi kan forbedre oss. Vi håper dere vil prøve oss igjen, da dette ikke er normalt for oss!

Reisende som så på Hard Rock cafe, så også på

Har du vært i Hard Rock cafe? Del dine erfaringer!