“Utrolig dårlig mat”

Kjøkken: Grill, Meksikansk
God for: Barscene
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Hard Rock Cafe Oslo kombinerer moderne skandinavisk design med klassisk Hard Rock stil. Med nydelig mat, fantastisk musikk og energisk rock'n roll får gjestene en opplevelse de sent vil glemme. Hard Rock inneholder bar og live scene samt restaurant og butikk. Restauranten er et flott sted å slappe av med venner mens du nyter mat fra Hard Rock-menyen som har gjort merket verdensberømt. Restaurantens tre etasjer er åpne 365 dager i året, og veggene er dekket med rock'n'roll-memorabilia fra berømte musikere. Over 30 flatskjermer, et topp lydanlegg og konsertscene gjør at Hard Rock Cafe egner seg godt til mange typer arrangementer. Fredag og lørdag kveld er det partystemning på Hard Rock fra kl. 23.00. Aldersgrense: 23. Kleskode.
Anmeldt 27. september 2020

Etter jeg så reklame for «The big cheeseburger» gledet jeg meg veldig for å smake den sammen med mannen min. Da vi kom der bestilte vi til et hyggelige kvinne servitør. Hun hentet maten til oss. Så smaker vi. Overraskelse : burgeren hadde ingen smak, en var veldig tørr og en var nesten ikke stekt, ikke salt-pepper eller krydder av noe slags, burgeren hadde en gjennomsiktig skive cheddar - isteden av tre som står beskrevet i reklamen.
Skuffende. Servicen var fin men maten var utrolig dårlig!!!

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, danai845
Sherpa60519043252, Markedsføring på Hard Rock cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2020

Hei Danai845,
Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en anmeldelse.
Veldig trist at burgeren ikke falt i smak. håper du kommer tilbake ved en senere anledning for å prøve en av de andre burgerene på menyen våres.

Anmeldt 11. august 2020

Vært på Hard Rock rundt omkring i verden noen ganger, og.. denne gangen var vi her mest for ungene.
Det er hva det er, men denne gangen overrasket de svært positivt med spiselig mat og god burger.
Betjeningen var observant og hyggelig.

1  Takk, Jorgen6874
HRCoslo, Marketing på Hard Rock cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Hei Jorgen6874,

Tusen takk for anbefaling og besøket! Vi er glad over å høre at dere var fornøyd. Vi håper vi ser dere snart igjen Ha en fin dag videre

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig dårlig service, tok lang tid før noen kom for å anvise oss til et bord. Da vi spurte om å få sitte ute kome et surt blikk med et sukk. Da vi endelig fikk bord tok det 15 min for å få drikken... maten lot vi vær å bestille pga dårlig service. Da vis spurte om regningen etter å lete etter servitøren gikk det nok 20 min før regningen kom. Da jeg skulle betale kontant nektet de og ta mot kontanter. Det er faktisk ikke lov i Norge å nekte å ta mot kontanter som betaling.

1  Takk, 847_ysteinm
HRCoslo, Marketing på Hard Rock cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Hei Øystein,

Vi beklager at dere ikke fikk den opplevelsen dere hadde sett for dere. Vi vil alltid yte vår yterste for å tilfredsstile våre kunders behov.
Jeg vil takke deg for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Alle anmeldelsene vi får, vil bare hjelpe oss i fremtiden.

Kunne du sende oss en e-post til gm@hardrockcafe.no og forklare situasjonen (dato for besøk og tid). Legg gjerne vedlagt kviteringen.

Vi håper dere vil komme tilbake snart slik at vi kan vise dere hvordan det er gjort ordentlig.

Beklager igjen og takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding slik at vi kan forbedre oss!

Anmeldt 28. juli 2020

Vi fikk rimlig raskt plass ved et bord, og bådet mat og drikke ble bestil via QR kode som er passert på bordene.
Drikken kom etterhvert og maten kom litt senere.
Når vi ventet på maten så var det to stykker på nabobordet som klaget over møkkete glass, og servitøren tok dette med seg og kom med nytt.
Når vi da fikk mat og drikke så jeg at også våre glass var møkkete, de var møkkete både på innsiden og utsiden.
Ved å ta vann på en serviett kunne jeg vaske glasset rent ved å knikke på dette.

Maten var helt grei if orhold til prisen og hva en kunne forvente.

Når vi gikk så jeg på flere bord der også flere av glassene var like møkkete.
Dette er overhode ikke bra.

Vi kommer ikke til å komme tilbake til dette stedet

1  Takk, Espen K

Hei Espen,

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Kjapp service, veldig hyggelige ansatte! Nydelig mat! Rent og rydde lokaler med masse corona plakater.
Anbefales på det sterkeste!

1  Takk, ftjasser

Hei ftjasser,

Reisende som så på Hard Rock cafe, så også på

Har du vært i Hard Rock cafe? Del dine erfaringer!