“Veldig fornøyd!”

Kjøkken: Grill, Meksikansk
God for: Barscene
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Lunsj, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Hard Rock Cafe Oslo kombinerer moderne skandinavisk design med klassisk Hard Rock stil. Med nydelig mat, fantastisk musikk og energisk rock'n roll får gjestene en opplevelse de sent vil glemme. Hard Rock inneholder bar og live scene samt restaurant og butikk. Restauranten er et flott sted å slappe av med venner mens du nyter mat fra Hard Rock-menyen som har gjort merket verdensberømt. Restaurantens tre etasjer er åpne 365 dager i året, og veggene er dekket med rock'n'roll-memorabilia fra berømte musikere. Over 30 flatskjermer, et topp lydanlegg og konsertscene gjør at Hard Rock Cafe egner seg godt til mange typer arrangementer. Fredag og lørdag kveld er det partystemning på Hard Rock fra kl. 23.00. Aldersgrense: 23. Kleskode.
Anmeldt 14. juli 2021

Veldig bra! God mat og veldig god service! Var en veldig fin lunsj og det va veldig god mat med en imøtekommende og koselige servitører! Anbefales!

Takk, elisabethgI4542XW
HRC Oslo, Marketing på Hard Rock cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2021

Hei elisabethgl4542XW,

Tusen takk for 5 stjerner og anbefaligen! Det høres ut som om du har hatt en strålende opplevelse, med god mat og veldig god service! Vi er veldig glade over å høre at i tillegg servitører var imøtekommende og koselige. Vi gleder oss til å se deg snart igjen :)

Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Var her i lunch tider og bestilte ulike retter, fikk den raskt servert,god mat.Prisene var også helt innafor hva man må forvente med så sentral beliggenhet.Eneste minus var toalettfasiliteter, tomt for både såpe og tørkepapir både på dame og herre toalett

Takk, alfmagne
HRC Oslo, Marketing på Hard Rock cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juli 2021

Hei alfmagne, Tusen takk for at du besøkte Hard Rock Cafe Oslo. Vi er glade over å høre at dere hadde en god opplevelse! Vi gleder oss til å se deg igjen.

Anmeldt 1. juli 2021

Vi var 2 familier på Oslo ferie. HR har god mat og store porsjoner. Meget hyggelig betjening

Takk, Sivert511

Hei Sivert511,

Tusen takk for at du besøkte Hard Rock Cafe Oslo. Vi er glade over å høre at dere koste dere og at dere likte våres store porsjoner og meget hyggelig betjening! Vi gleder oss til å se dere igjen. :D

Anmeldt 12. juni 2021 via mobile enheter

En elendig opplevelse. Hamburgeren var som en tørr skosåle, nachosen smakte kun kremost og bbq saus- dette holder ikke Hard Rock Cafe standard. Servicen var heller ikke noe å skryte over.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, 161haraldh
HRC Oslo, Marketing på Hard Rock cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juni 2021

Hei 161haraldh,

Vi beklager at dere ikke fikk den opplevelsen dere hadde sett for dere. Vi vil alltid yte vår yterste for å tilfredsstile våre kunders behov.
Jeg vil takke deg for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Alle anmeldelsene vi får, vil bare hjelpe oss i fremtiden.
Kunne du sende oss en e-post til gm@hardrockcafe.no og forklare situasjonen (dato for besøk og tid). Legg gjerne vedlagt kviteringen.

Vi håper dere vil komme tilbake snart slik at vi kan vise dere hvordan det er gjort ordentlig.

Beklager igjen og takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding slik at vi kan forbedre oss!

Anmeldt 5. juni 2021

alltid har likt her, men siste besøk var dårlig opplevelse.. bestilling av mat var ‘ ikke registrert’. ved påminnelse var frekk holdning og ikke ‘beklager’ engang.

Takk, gjestoggjrst1234

Hei gjestoggjrst1234,