“Ikke kast bort tiden din her”
Anmeldelse av Hard Rock cafe - STENGT

Hard Rock cafe
Kjøkken: Grill, Meksikansk
God for: Barscene
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Hard Rock Cafe Oslo kombinerer moderne skandinavisk design med klassisk Hard Rock stil. Med nydelig mat, fantastisk musikk og energisk rock'n roll får gjestene en opplevelse de sent vil glemme. Hard Rock inneholder bar og live scene samt restaurant og butikk. Restauranten er et flott sted å slappe av med venner mens du nyter mat fra Hard Rock-menyen som har gjort merket verdensberømt. Restaurantens tre etasjer er åpne 365 dager i året, og veggene er dekket med rock'n'roll-memorabilia fra berømte musikere. Over 30 flatskjermer, et topp lydanlegg og konsertscene gjør at Hard Rock Cafe egner seg godt til mange typer arrangementer. Fredag og lørdag kveld er det partystemning på Hard Rock fra kl. 23.00. Aldersgrense: 23. Kleskode.
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Servitøren virket ganske fjern, snakket ikke norsk, svak engelsk. Alle som satt ute med oss ventet i lang lang tid før vi fikk bestille. Folk forlot før de i det hele tatt fikk bestille. Ølen fikk vi etter 20 min, den var varm. Nachos tok 45 min latterlig servitør, skulle tro hun hadde 4 lunsjpauser mens vi satt her. Nachosen kunne jeg kjøpt på Kiwi. 0/5.

Takk, martinkentsrud
HRC Oslo, Marketing på Hard Rock cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Hei martinkentsrud,

Jeg vil takke deg for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Alle anmeldelsene vi får, vil bare hjelpe oss i fremtiden.

Jeg er virkelig lei meg for å høre at servitører og maten ikke nådde opp til standarden.

Kunne du sende oss en e-post til gm@hardrockcafe.no og forklare situasjonen (dato for besøk og tid) slik at vi kan ta det med ansatte våres?

Vi håper du vil komme tilbake snart slik at vi kan vise deg hvordan det er gjort ordentlig.

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Veldige gode hamburgere som alltid. Pommes fritten var meget sprø og god. Hyggelig, god og rask service. God stemning.

1  Takk, 582j_rnn

Hei 582j_rnn,

Tusen takk for at du besøkte oss og har gitt oss en anmeldelse. Vi er glade for å høre at du likte både vår mat og betjening. Vi ser frem til å se deg igjen

Anmeldt 20. juli 2021

Vi besøker som regel alltid hard rock når vi er på ferie. I år ville vi prøve restauranten i Oslo. Det blir siste gangen! Grusom service, tørr og kjedelig mat og MYE venting fra vi kom til vi gikk.
Menyen var kraftig redusert, servitøren skyldte på korona. Tynn unnskyldning da vi hadde spist på ganske mange andre restauranter i Oslo i dagene i forkant.
Av det lille utvalget som menyen ga oss så var i tillegg to av rettene her ikke tilgjengelig denne dagen
Ufattelig skuffende at servicen ikke er bedre. Mye gjester, lite servitører. Det tok lang tid før maten kom og kyllingen var knusktørr. Skikkelig skuffa!

Takk, Monarabb
HRC Oslo, Marketing på Hard Rock cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2021

Hei Monarabb,

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Dette er ikke Hard Rock Cafe, dette er en familie cafe. Soft musikk på lavt volum på skjermene, nedtur. Personalet er proffe og trente. Menyen er litt Americana, men velsmakende. Takk til servitør Ania som var veldig oppmerksom og profesjonell.

Takk, 483jenst
HRC Oslo, Marketing på Hard Rock cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2021

Hei 483jenst,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse. Hard Rock Cafe er et sted for alle som vår motto sier: Love All, Serve All. Musikken vi spiller er også musikken fra Hard Rock Cafe International, dvs at vi ikke kan velge å spille det vi ønsker. I tillegg er musikken på lavt volum ifølge de smitteverntiltakene.

Vi er glad over å høre at du likte personalet vårt og ser frem til å se deg igjen :D

Anmeldt 14. juli 2021

Veldig bra! God mat og veldig god service! Var en veldig fin lunsj og det va veldig god mat med en imøtekommende og koselige servitører! Anbefales!

Takk, elisabethgI4542XW
HRC Oslo, Marketing på Hard Rock cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2021

Hei elisabethgl4542XW,

Tusen takk for 5 stjerner og anbefaligen! Det høres ut som om du har hatt en strålende opplevelse, med god mat og veldig god service! Vi er veldig glade over å høre at i tillegg servitører var imøtekommende og koselige. Vi gleder oss til å se deg snart igjen :)

Reisende som så på Hard Rock cafe, så også på