“God stemmning”

Kjøkken: Grill, Meksikansk
God for: Barscene
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Hard Rock Cafe Oslo kombinerer moderne skandinavisk design med klassisk Hard Rock stil. Med nydelig mat, fantastisk musikk og energisk rock'n roll får gjestene en opplevelse de sent vil glemme. Hard Rock inneholder bar og live scene samt restaurant og butikk. Restauranten er et flott sted å slappe av med venner mens du nyter mat fra Hard Rock-menyen som har gjort merket verdensberømt. Restaurantens tre etasjer er åpne 365 dager i året, og veggene er dekket med rock'n'roll-memorabilia fra berømte musikere. Over 30 flatskjermer, et topp lydanlegg og konsertscene gjør at Hard Rock Cafe egner seg godt til mange typer arrangementer. Fredag og lørdag kveld er det partystemning på Hard Rock fra kl. 23.00. Aldersgrense: 23. Kleskode.
Anmeldt 1. august 2021

God burger og godt i glasset. noe kø for å komme inn men drikke og mat kom kjapt på bordet. Noe mindre meny en vanlig men alle de beste burgerene var på menyen.

Takk, 350andersv
HRC Oslo, Marketing på Hard Rock cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Hei 350andersv,

Tusen takk for besøket og anbefalingen. Vi er glade for at du fikk en god opplevelse. Velkommen igjen

Anmeldt 1. august 2021

Fantastisk, og hyggelig sørvisKan anbefales til de som søker etter ett sted i nærheten av Jernbanetorget og Stortinget.

Takk, 993pawels

Hei 993pawels,

Tusen takk for at du besøkte oss og har gitt oss en anmeldelse. Vi er glade for å høre at du fikk en god opplevelse. Vi ser frem til å se deg igjen

Anmeldt 1. august 2021

Jeg hadde bestilt bord for 8 personer og fikk bord med kun 6 stoler, så det var en dårlig start. Dessuten var det ingen som informerte oss at vi måtte se menyen på mobilen så det tok litt tid før vi fant ut av det. Jeg spiser alltid god lunch før vi drar hit for å spise middag for jeg vet at det alltid er treg servering, og det stemte i dag også. Min salat forsvant ut av menyen for noen år siden, så da begynte jeg med å bestille laks,- og dessverre er nå laksen også forsvunnet ut av menyen,- og menyen er veldig kort nå. Jeg prøvde Oslo burgeren som var O.K., - positivt innslag med tyttebær! Desserten hadde 2 valg. Brownie-desserten er stor og god, - amerikansk størrelse. Vi pleier å samle storfamilien på HRC i forbindelse med bursdager o.l., men det er ikke på grunn av mat eller service. Årsaken er at barna trives og den sentrale beliggenheten.

2  Takk, Ingeborg56

Hei Ingeborg56,

Vi beklager at dere ikke fikk den opplevelsen dere hadde sett for dere. Vi vil alltid yte vår yterste for å tilfredsstile våre kunders behov.

Jeg vil takke deg for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Alle anmeldelsene vi får, vil bare hjelpe oss i fremtiden.

Kunne du sende oss en e-post til gm@hardrockcafe.no og forklare situasjonen (dato for besøk og tid). Legg gjerne vedlagt kviteringen så at vi kan ta det med vår ansatte.

Vi håper dere vil komme tilbake snart slik at vi kan vise dere hvordan det er gjort ordentlig.

Beklager igjen og takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding slik at vi kan forbedre oss.

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Forventningene var høye da jeg har spist på en del andre Hard Rock Cafeer, men det burde uansett ikke ha så mye å si da man forventer effektive servitører og god mat.
Bestilte Baby back ribs til meg og gutta på 4 og 8 år.
Servitøren mente det var så mye mat at de fint kunne dele en, men det ble altfor lite mat. Selv jeg som fikk en alene syns det var for lite mat. Men selv smaken var flat, og veldig lite tilbehør som også var kjedelig på smak.
Bestilte også en forrett på deling som servitøren hadde tenkt å servere sammen med hovedretten hvis jeg ikke hadde påpekt at det var en FORRETT!!
Kona sin kyllingsalat var både stor og velsmakende, så bestill gjerne salaten der….
Vi var skjønt enige om at selv menyen var slunken. Dårlig utvalg og stive priser.
Selv med halvfullt lokale gikk det smått, tok lang tid å få bestilt.
Sorry Hard Rock, dette var dårlig greier.
Styr unna!
Gå heller til naboen, Fridays!

Takk, jahnfrederic

Hei jahnfrederic,

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Andre gangen jeg og min datter var der, begge gangene har maten vært en katastrofe, første gangen var maten så overstekt at den var uspiselig, nå igår var hamburgeren mer som en biff tartar å regne, altså helt rå inni, samt at servitør bar preg av å ha dårlige rutiner og mange måtte vente lenge før de i det hele tatt fikk tatt bestilling, ble tett og slett oversett! Styr unna folkens!

Takk, Tommy K

Hei Tommy,

Det er altid best å snakke med shift lederen som tar tak i problemet fortløpende.

Reisende som så på Hard Rock cafe, så også på