“Hyggelig aften”
Anmeldelse av Olivia Aker Brygge

Olivia Aker Brygge
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Levering, Uteservering, Reservasjoner
Beskrivelse: Ekte italiensk pizza- og pastarestaurant med sjarmerende beliggenhet ved havnen på Aker Brygge. Prøv carpaccio-pizza, asparagi-pizza, eller en tradisjonell capricciosa, caprese eller Olivia Carbonara. Inne kan du hygge deg i lun atmosfære med åpne peiser, lyder og lukter fra Italia. I sommerhalvåret kan du nyte utsikten på uteserveringen. Alle pizzaer kan bestilles som take-away.
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Vi var ett voksent familie selskap som kom til en sen middag. Rask service med bestillinger og maten kom raskt på bordet. Maten var helt ok, det er ett stort sted så man får litt inntrykk av samlebånd. Bra sted uten å være noe ekstra.

Takk, Roam536730
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Aker Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2018

Tusen takk for besøket og for hyggelig tilbakemelding!

Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Fullt og travelt på kvelden midt i uka, så det kan være lurt å bestille bord. Vi fikk rask servering og maten og servicen bar god. Kan anbefales.

1  Takk, helenbs1

Tusen takk for tilbakemelding!

Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Vi besøkte Olivia på Aker Brygge for fjerde gang. Nok en gang for å feire bursdag. Svært god mat, veldig hyggelige servitører og god hjelp i forhold til matallergi. Vi kommer tilbake igjen.

Takk, Sightsee790100
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Aker Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2018

Tusen takk for besøket og takk for hyggelig tilbakemelding. Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 29. oktober 2018

Uteservering av mat i oktober er ikke vi i nord-norge så forvent med . Pledd og starinlys. hyggelig. Alle i familien fant seg noe på menyen de ville prøve og alle likte det de fikk. Nydelig pizza. hyggelig betjening på både svensk,norsk og engelsk :-D

Takk, Lill-Iren R

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding!

Anmeldt 24. oktober 2018

God tradisjonell pasta og pizza restaurant med trivelig atmosfære både inne og ute meget godt plassert på aker brygge ved vannkanten. Ute/foran mot kaia kan en sitte under varmelamper og kose seg. Maten er litt over middels. Godt der og da, og ikke noe som gjør at en absolutt må tilbake eller utmerker seg. Her er det stemningen, miljøet og de du har med deg som avgjør. Trivelig og kjapp betjening som synes å vite hva de gjør. Vår kelner hadde første dag og var rask til å si ifra om det - veldig greit å vite. Han fikk og hjelp av de mer erfarne rundt seg. Fint her også om du kun vil ha et enklt og godt måltid. Vin menyen er helt grei.

1  Takk, Jan H
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Aker Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. oktober 2018

Tusen takk for besøket og takk for tilbakemelding.

Reisende som så på Olivia Aker Brygge, så også på

Har du vært i Olivia Aker Brygge? Del dine erfaringer!