“Helt på det jevne...”
Anmeldelse av Olivia Aker Brygge

Olivia Aker Brygge
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Levering, Uteservering, Reservasjoner
Beskrivelse: Ekte italiensk pizza- og pastarestaurant med sjarmerende beliggenhet ved havnen på Aker Brygge. Prøv carpaccio-pizza, asparagi-pizza, eller en tradisjonell capricciosa, caprese eller Olivia Carbonara. Inne kan du hygge deg i lun atmosfære med åpne peiser, lyder og lukter fra Italia. I sommerhalvåret kan du nyte utsikten på uteserveringen. Alle pizzaer kan bestilles som take-away.
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

En travel restaurant med mye folk og kanskje litt for få kelnere. Italiensk meny med pizza, pasta og kjøtt på menyen. Pluss for glutenfri pizza som er god. Den vanlige pizzaen var dessverre tørr til langt inn på pizzaen. Entrecôten var god, mens risottoen ikke akkurat var en smaksbombe. Alt i alt, ok.

Takk, IverOlavErstad
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Aker Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2018

Tusen takk for tilbakemelding.

Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

3 voksne og 2 sultne barn fikk rask service fra blide kelnere . Ungene fikk barnepizza formet som fisk , vi voksne delte to pizzaer . Er man veldig sulten bør en nok ta en hver , men det holdt for oss. God mat. Vi hadde bestilt bord og det er nok lurt for det fyltes fort opp etter at vi kom kl 16.00

Takk, hilde_se2000
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Aker Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Tusen takk for besøket og for hyggelig tilbakemelding! Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Vi var ett voksent familie selskap som kom til en sen middag. Rask service med bestillinger og maten kom raskt på bordet. Maten var helt ok, det er ett stort sted så man får litt inntrykk av samlebånd. Bra sted uten å være noe ekstra.

Takk, Roam536730
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Aker Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2018

Tusen takk for besøket og for hyggelig tilbakemelding!

Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Fullt og travelt på kvelden midt i uka, så det kan være lurt å bestille bord. Vi fikk rask servering og maten og servicen bar god. Kan anbefales.

1  Takk, helenbs1

Tusen takk for tilbakemelding!

Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Vi besøkte Olivia på Aker Brygge for fjerde gang. Nok en gang for å feire bursdag. Svært god mat, veldig hyggelige servitører og god hjelp i forhold til matallergi. Vi kommer tilbake igjen.

Takk, Sightsee790100
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Aker Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2018

Tusen takk for besøket og takk for hyggelig tilbakemelding. Velkommen tilbake til oss!

Reisende som så på Olivia Aker Brygge, så også på

Har du vært i Olivia Aker Brygge? Del dine erfaringer!