“Hyggelig stemning, god service ”
Anmeldelse av Olivia Aker Brygge

Olivia Aker Brygge
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Frokost, Middag, Levering, Uteservering, Reservasjoner
Beskrivelse: Ekte italiensk pizza- og pastarestaurant med sjarmerende beliggenhet ved havnen på Aker Brygge. Prøv carpaccio-pizza, asparagi-pizza, eller en tradisjonell capricciosa, caprese eller Olivia Carbonara. Inne kan du hygge deg i lun atmosfære med åpne peiser, lyder og lukter fra Italia. I sommerhalvåret kan du nyte utsikten på uteserveringen. Alle pizzaer kan bestilles som take-away.
Anmeldt 10. januar 2019 via mobile enheter

Var innom og spiste pizza sammen med venner. Godt bemannet og ypperlig service av ansatte med litt glimt i øyet . Fint innredet som skaper hyggelig atmosfære. Nydelig pizza, litt trekk for at pizzaen er litt mindre enn en "vanlig" italiensk flatpizza. Prisen er innenfor normalen i Norge hvor det meste er dyrt.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, halgeirr2018
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Aker Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. januar 2019

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og velkommen tilbake til oss

Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Fantastisk pasta, suppe og risotto. Maten er helt topp. God service og ikke så værst priser. Passer for de fleste anledninger

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Forarsveen

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Takk for besøket og velkommen tilbake.

Anmeldt 11. desember 2018

Lokalet har store rom, det er høyt under taket. Det var fullt når jeg var der, men likevel er lokalet gjort slik at det ikke blir for mye støy fra andre/bar/ etc, så man kunne snakke sammen uten å heve stemmen.

De som jobbet der var oppmerksomme og raske, uten å være for tilstede.

Maten var nydelig, sjelden en italiensk pizza har fått så mye oppmerksomhet.

Takk, lena70813
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Aker Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. desember 2018

Tusen takk for besøket og for hyggelig tilbakemelding. Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

En travel restaurant med mye folk og kanskje litt for få kelnere. Italiensk meny med pizza, pasta og kjøtt på menyen. Pluss for glutenfri pizza som er god. Den vanlige pizzaen var dessverre tørr til langt inn på pizzaen. Entrecôten var god, mens risottoen ikke akkurat var en smaksbombe. Alt i alt, ok.

Takk, IverOlavErstad
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Aker Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2018

Tusen takk for tilbakemelding.

Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

3 voksne og 2 sultne barn fikk rask service fra blide kelnere . Ungene fikk barnepizza formet som fisk , vi voksne delte to pizzaer . Er man veldig sulten bør en nok ta en hver , men det holdt for oss. God mat. Vi hadde bestilt bord og det er nok lurt for det fyltes fort opp etter at vi kom kl 16.00

Takk, hilde_se2000
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Aker Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Tusen takk for besøket og for hyggelig tilbakemelding! Velkommen tilbake til oss.

Reisende som så på Olivia Aker Brygge, så også på

Har du vært i Olivia Aker Brygge? Del dine erfaringer!