“Sentral og fin beliggenhet, kvaliteten på maten varierer”
Anmeldelse av Olivia Aker Brygge

Olivia Aker Brygge
Få mat levert
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Levering, Uteservering, Reservasjoner
Beskrivelse: Ekte italiensk pizza- og pastarestaurant med sjarmerende beliggenhet ved havnen på Aker Brygge. Prøv carpaccio-pizza, asparagi-pizza, eller en tradisjonell capricciosa, caprese eller Olivia Carbonara. Inne kan du hygge deg i lun atmosfære med åpne peiser, lyder og lukter fra Italia. I sommerhalvåret kan du nyte utsikten på uteserveringen. Alle pizzaer kan bestilles som take-away.
Anmeldt 17. januar 2019

Vi har lagt flere av jobbmiddagene til Olivia, da beliggenheten passer oss bra. Menyen er også bra, med mye å velge mellom.

Maten har som regel vært bra, men ikke helt i toppklasse. Men hyggelig service og grei mat har det vært.

Takk, Jørn H
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Aker Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. januar 2019

Tusen takk for tilbakemelding. Det er veldig trist å lese at maten varierer såpass mye, slik skal det selvfølgelig ikke være. Takk for at du sier ifra.

Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Vi var her og spiste sammen med en Større gruppe på kvelden, vi hadde bestilt bord kl 19.30 men måtte vente ca 30 minutter før vi kunne sette oss ned, dette tok laaang tid med bare en servitør for drikke bestilling, det ble rot med dette, og hun som satt sammen med meg fikk aldri hva hun hadde bestilt, maten kom etter en times tid, pasta med kylling, overkokt pasta med noen kyllingbiter uten smak? Er det mulig? Ja, så kom det noe som heter pizza, pizza med en anelse ost på, og smakte ingenting, jeg er kokk selv, og mine barn klarer å lage bedre mat enn dette. Så her bør ledelsen virkelig ta seg selv i nakken og få kokker og servitører inn på et møte og bruke anmeldelser som et verktøy for forbedringer.

1  Takk, JohnChefNorway

Dette var veldig trist å lese og vi beklager for den dårlige matopplevelsen og lang ventetid. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi vil gjerne at du tar kontakt med daglig leder på restauranten, Hanna, på hanna@olivia.no. Takk for at du sier ifra.

Anmeldt 10. januar 2019 via mobile enheter

Var innom og spiste pizza sammen med venner. Godt bemannet og ypperlig service av ansatte med litt glimt i øyet . Fint innredet som skaper hyggelig atmosfære. Nydelig pizza, litt trekk for at pizzaen er litt mindre enn en "vanlig" italiensk flatpizza. Prisen er innenfor normalen i Norge hvor det meste er dyrt.

Takk, halgeirr2018
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Aker Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. januar 2019

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og velkommen tilbake til oss

Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Fantastisk pasta, suppe og risotto. Maten er helt topp. God service og ikke så værst priser. Passer for de fleste anledninger

Takk, Forarsveen

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Takk for besøket og velkommen tilbake.

Anmeldt 11. desember 2018

Lokalet har store rom, det er høyt under taket. Det var fullt når jeg var der, men likevel er lokalet gjort slik at det ikke blir for mye støy fra andre/bar/ etc, så man kunne snakke sammen uten å heve stemmen.

De som jobbet der var oppmerksomme og raske, uten å være for tilstede.

Maten var nydelig, sjelden en italiensk pizza har fått så mye oppmerksomhet.

Takk, lena70813
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Aker Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. desember 2018

Tusen takk for besøket og for hyggelig tilbakemelding. Velkommen tilbake til oss!

Reisende som så på Olivia Aker Brygge, så også på

Har du vært i Olivia Aker Brygge? Del dine erfaringer!