“Dårlig service og svidd pizza”
Anmeldelse av Olivia Aker Brygge

Olivia Aker Brygge
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Lunsj, Levering, Uteservering, Reservasjoner
Beskrivelse: Ekte italiensk pizza- og pastarestaurant med sjarmerende beliggenhet ved havnen på Aker Brygge. Prøv carpaccio-pizza, asparagi-pizza, eller en tradisjonell capricciosa, caprese eller Olivia Carbonara. Inne kan du hygge deg i lun atmosfære med åpne peiser, lyder og lukter fra Italia. I sommerhalvåret kan du nyte utsikten på uteserveringen. Alle pizzaer kan bestilles som take-away.
Anmeldt 28. januar 2019

Jeg ankom restauranten litt etter resten av gjengen, og hadde gitt min bestilling til en kollega. Da jeg kom fram hadde alle fått sin drikke og jeg ville bestille meg en øl. Denne kom aldri. Så kom maten, svidd pizza. Etterhvert kom også ølen, og da den var tom, bestilte jeg en til som heller aldri kom. Så kom regningen, og da hadde de lagt inn den ølen de glemte å servere. Første og siste gang min avdeling går til Olivia.

Dato for besøk: februar 2018
2  Takk, slitenmamma
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Aker Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2019

Vi beklager så utrolig mye for denne ekstremt dårlige opplevelsen, slik skal det selvfølgelig ikke være hos oss. Vi hadde satt stor pris på om du kunne kontakte daglig leder på restauranten, Hanna, på hanna@olivia.no.

Anmeldt 25. januar 2019 via mobile enheter

Den dårligste maten jeg har spis på veldig veldig lenge. Anbefales ikke, spiste pasta carbonara og entrecôte, ingen var bra.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, 515hanne

Hei Hanne. Vi beklager så mye for denne dårlige opplevelsen hos oss, slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi vil gjerne at du kontakter daglig leder Hanna på hanna@olivia.no. Tusen takk for tilbakemelding.

Anmeldt 25. januar 2019

Ikke mange spise steder i Oslo har åpent midt på dagen men Olivia har det.
Har vært her flere ganger med familie og venner. Liker atmosfæren og det hyggelige personalet. Maten er ikke imponerende men det er bra utvalg av viner.

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, Joannaoslo

Tusen takk for tilbakemelding.

Anmeldt 17. januar 2019

Vi har lagt flere av jobbmiddagene til Olivia, da beliggenheten passer oss bra. Menyen er også bra, med mye å velge mellom.

Maten har som regel vært bra, men ikke helt i toppklasse. Men hyggelig service og grei mat har det vært.

Takk, Jørn H
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Aker Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. januar 2019

Tusen takk for tilbakemelding. Det er veldig trist å lese at maten varierer såpass mye, slik skal det selvfølgelig ikke være. Takk for at du sier ifra.

Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Vi var her og spiste sammen med en Større gruppe på kvelden, vi hadde bestilt bord kl 19.30 men måtte vente ca 30 minutter før vi kunne sette oss ned, dette tok laaang tid med bare en servitør for drikke bestilling, det ble rot med dette, og hun som satt sammen med meg fikk aldri hva hun hadde bestilt, maten kom etter en times tid, pasta med kylling, overkokt pasta med noen kyllingbiter uten smak? Er det mulig? Ja, så kom det noe som heter pizza, pizza med en anelse ost på, og smakte ingenting, jeg er kokk selv, og mine barn klarer å lage bedre mat enn dette. Så her bør ledelsen virkelig ta seg selv i nakken og få kokker og servitører inn på et møte og bruke anmeldelser som et verktøy for forbedringer.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, JohnChefNorway

Dette var veldig trist å lese og vi beklager for den dårlige matopplevelsen og lang ventetid. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi vil gjerne at du tar kontakt med daglig leder på restauranten, Hanna, på hanna@olivia.no. Takk for at du sier ifra.

Reisende som så på Olivia Aker Brygge, så også på

Har du vært i Olivia Aker Brygge? Del dine erfaringer!