TripAdvisor

“Lunch”
Anmeldelse av Olivia Aker Brygge

Olivia Aker Brygge
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Frokost, Levering, Uteservering, Reservater
Beskrivelse: Ekte italiensk pizza- og pastarestaurant med sjarmerende beliggenhet ved havnen på Aker Brygge. Prøv carpaccio-pizza, asparagi-pizza, eller en tradisjonell capricciosa, caprese eller Olivia Carbonara. Inne kan du hygge deg i lun atmosfære med åpne peiser, lyder og lukter fra Italia. I sommerhalvåret kan du nyte utsikten på uteserveringen. Alle pizzaer kan bestilles som take-away.
Anmeldt 7. september 2019 via mobile enheter

Besøkte Olivia Aker Brygge lørdag 7.september. Ble godt tatt imot og fikk et nydelig plassert bord ute. Bestille Focaccia med varmrøkt laks. Maten kom raskt og vi ble med engang skuffet over mengden laks på denne tallerken. Kunne ikke være mere enn 50gram max. Til 160kr bør det kunne legges på litt mere. Retten var etter min smak for mye saltet. Mens fruen var veldig fornøyd. Pluss for betjeningen som var veldig proffe selv på en travel lørdag.

Dato for besøk: september 2019
Takk, robertlied

Anmeldt 28. august 2019

Vi var 3 stk som stakk innom en fredag i 3-tiden for pizza. Først ventet vi lenge på å få menyer, så enda lenger på å få bestilt. Så ventet vi i ca en og en halv time på pizzaen!

Vi forsøkte å kontakte kelnere flere ganger, og svaret var "kommer snart", eller "det er så travelt nå".

Da pizzaen omside kom, var vi tom for drikke for lenge siden. Vi bestilte da mer å drikke. Dette kom også langt om lenge. Den neste prøvelsen var å få betalt regningen, det tok også veldig lang tid. Vi nevnte flere ganger hvor lenge vi hadde ventet, ikke så mye som en beklagelse eller kompensasjon.

1  Takk, Leon_Norway
rebeccarath, Guest Relations Manager på Olivia Aker Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2019

Hei Leon_Norway,

Så trist å høre at du hadde en så dårlig opplevelse hos oss, sånn skal det selvfølgelig ikke være!
Send gjerne en mail til daglig leder Hanna, på hanna@olivia.no, slik at hun kan komme i kontakt med deg.

Tusen takk for tilbakemelding, det sette vi pris på!

Anmeldt 24. august 2019

Helt middels mat, pizzaen var soggy og våt i midten. Forventet bedre, men de skal ha for at smaken var god. Veldig hyggelige ansatte.

Takk, travelcathey
Anmeldt 22. august 2019

Veldig god service, gode pizza og pastaretter i flotte lokaler på Aker Brygge. Veldig god service gjorde opplevelsen ekstra god. Vi hadde en veldig attentativ servitør med mye humor

Takk, Cecilie a
Anmeldt 20. august 2019

Lokalen selv en lørdag klokken 8 var rolige og behagelige. Fin atmosfære. Servicen til de ansatte var også ingenting og utsette på.
Jeg leste litt feil i menyen og ente opp med en calzone, denne var ingen gastronimisk opplevelse dessverre, den var ikke dårlig, men kunne vert bedre, så her er det litt å hente. Jeg smakte også pizzaen til kompisen min som var en pizza med sterk salami, jeg spiste lignende pizza i Italia for 2 - 3 uker siden så hadde en forventing om hvordan den skulle smake, og ble litt skuffet. Så er litt å hente på rettene. Pizzaen til kompisen min var god, men calzonen var ikke å anbeale.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Lars Martin T

Reisende som så på Olivia Aker Brygge, så også på

Har du vært i Olivia Aker Brygge? Del dine erfaringer!