“Plastbit i maten og dårlig salat”
Anmeldelse av Olivia Aker Brygge

Olivia Aker Brygge
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Levering, Uteservering, Reservasjoner
Beskrivelse: Ekte italiensk pizza- og pastarestaurant med sjarmerende beliggenhet ved havnen på Aker Brygge. Prøv carpaccio-pizza, asparagi-pizza, eller en tradisjonell capricciosa, caprese eller Olivia Carbonara. Inne kan du hygge deg i lun atmosfære med åpne peiser, lyder og lukter fra Italia. I sommerhalvåret kan du nyte utsikten på uteserveringen. Alle pizzaer kan bestilles som take-away.
Anmeldt 24. juli 2020

Stusselig salat (som manglet ingredienser) og fant en stor plastbit i maten! Dårlig service fra kelneren som ikke håndterte situasjonen bra nok!

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, Karin08432
Voyage67320224115, Annat på Olivia Aker Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2020

Hej Karin! Detta var otroligt tråkigt att läsa! Jag ber verkligen om ursäkt för att situationen inte hanterades på ett bra sätt! Jag hade verkligen uppskattat om du kunde ta kontakt med Hanna, som är daglig leder på Aker brygge så att hon kan reda ut vad som skett och ge dig en kompensation! Du når henne på Hanna@olivia.no. Tusen tack för din feedback!

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Latterlig.!!!!!
Her handler det kun om å se populært ut.
Vi var 6 personer å blir stilt opp i et køkaos mens betjeningen løper vilt å gjør som de leter etter ledig bord.
Etter ca. 20 min. i kø klarer de å finne et i 2 etg.
Når vi kommer inn så teller jeg ikke mindre en 12 ledige bord for 6 eller flere. De fleste av disse er fortsatt ledige når vi drar derfra.
Maten: grei smak, men muligens glemt å ha kjøtt å bacon i pastaen.
Ellers ikke så verst.

1  Takk, C4720XAkennethh
Paradise11152422086, Other på Olivia Aker Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2020

Hei. Dette var veldig trist å lese og vi er virkelig lei oss for den dårlige opplevelsen du hadde hos oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi hadde satt stor pris på om du kunne tatt kontakt med daglig leder på restauranten, Hanna, på hanna@olivia.no, slik at hun kan komme i direkte kontakt med deg. Tusen takk for tilbakemelding, dette tar vi selvfølgelig videre med ledelsen på restauranten.

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Alltid god stemning og atmosfære på Olivia. Måtte stå litt i kø, men fikk et bord lengst inne i lokalet. Hyggelig service, men ikke mer enn forventet så derfor ingen toppkarakter. Mye god mat. Prøvde vegetarpizza og den var god

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Hans_Petter_12

Tusen tach för din feedback Hans Petter och välkommen tillbaka!

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Frutti di mare- havets frukter, neida, kun scampi og bacon?! Ingen blåskjell, kamskjell, fisk, hummer, krabbe..
Pizza Bianca, stekt på for lav varme, for lite, og med for tykk bunn. (Nabobordet klagde på pizzaen. To ganger)
Lasagne? Glem det, nestle sine barneglass smaker like.. likt.
Legg til 1 øl, 1 flaske ok vin, og du har en regning på 1300,- styr unna

2  Takk, mortenb335
amalievaldes, Other på Olivia Aker Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Hei. Vi er utrolig lei oss for denne dårlige opplevelsen du hadde hos oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være, og vi vil gjerne at du kontakter daglig leder Hanna, på hanna@olivia.no, slik at hun kan komme i direkte kontakt med deg.

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Stor restaurant med inne og ute servering. Vi var 9 felles venner som bestilte pizza, pasta og lasagne. Ble raskt levert og smakte veldig bra. Hyggelige kelnere. Takk for en god opplevelse. Vi kommer tilbake.

1  Takk, gislel_kkenh

Reisende som så på Olivia Aker Brygge, så også på

Har du vært i Olivia Aker Brygge? Del dine erfaringer!