“Klarer ikke komme med en peroni”
Anmeldelse av Olivia Aker Brygge

Olivia Aker Brygge
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Frokost, Levering, Uteservering, Reservasjoner
Beskrivelse: Ekte italiensk pizza- og pastarestaurant med sjarmerende beliggenhet ved havnen på Aker Brygge. Prøv carpaccio-pizza, asparagi-pizza, eller en tradisjonell capricciosa, caprese eller Olivia Carbonara. Inne kan du hygge deg i lun atmosfære med åpne peiser, lyder og lukter fra Italia. I sommerhalvåret kan du nyte utsikten på uteserveringen. Alle pizzaer kan bestilles som take-away.
Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Klarer ikke komme med en peroni iløpet av 15 minutter, slik at det går an å fortsette å spise pizza... selv om peronien ble bestilt når det var 0,3 cl igjen av den forrige hansa 0,6 ølen...

Jeg får også på øret her at kalsonen var bløtere enn fitta til dama på valentines.. (tok ho med til bali, romantisk middag for 2.. bestilte 3 vinflasker..) oppsummering: kalsonen var blaut

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, nik0laiandr_k
Voyage67320224115, Annat på Olivia Aker Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2020

Hej Nikolai, jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att service och mat inte nådde upp till den nivån vi strävar efter denna dag. Vi hade uppskattat om du kunde ta direkt kontakt med daglig leder Hanna på hanna@olivia.no så att hon kan få reda ut vad som skedde och ge dig en kompensation!
Förövrigt vill jag bara gratulera för en lyckad valentines, din flickvän är lyckligt lottad!

Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Fikk raskt bord ute i sola. Veldig hyggelig personale som hele tiden var bortom for å høre om alt var ok.
Bestilte omelett, salat med parmaskinke og glutenfri pizza. Maten kom overraskende fort. Omeletten var fantastisk god. Samme var pizza og salaten.
Virket veldig renslig og smittevern var godt ivaretatt.
Kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, avva123

Otroligt kul att läsa denna fina kommentaren! Tusen tack för det Arve och välkommen tillbaka!

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Besøkte stedet lørdag kveld etter å ha bestilt bord via appen (anbefales). Som vanlig bra mat. Bestilte forretter og pizza, pasta og salat. Alt smakte godt og kom raskt etter bestilling. Rask, hyggelig og oppmerksom service fra ansatt under opplæring.
Greie priser for god mat. Anbefaler stedet

1  Takk, MaggieIB

Tusen tack för denna fina feedback Maggie! Hjärtligt välkommen tillbaka till oss!

Anmeldt 24. juli 2020

Stusselig salat (som manglet ingredienser) og fant en stor plastbit i maten! Dårlig service fra kelneren som ikke håndterte situasjonen bra nok!

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, Karin08432

Hej Karin! Detta var otroligt tråkigt att läsa! Jag ber verkligen om ursäkt för att situationen inte hanterades på ett bra sätt! Jag hade verkligen uppskattat om du kunde ta kontakt med Hanna, som är daglig leder på Aker brygge så att hon kan reda ut vad som skett och ge dig en kompensation! Du når henne på Hanna@olivia.no. Tusen tack för din feedback!

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Latterlig.!!!!!
Her handler det kun om å se populært ut.
Vi var 6 personer å blir stilt opp i et køkaos mens betjeningen løper vilt å gjør som de leter etter ledig bord.
Etter ca. 20 min. i kø klarer de å finne et i 2 etg.
Når vi kommer inn så teller jeg ikke mindre en 12 ledige bord for 6 eller flere. De fleste av disse er fortsatt ledige når vi drar derfra.
Maten: grei smak, men muligens glemt å ha kjøtt å bacon i pastaen.
Ellers ikke så verst.

1  Takk, C4720XAkennethh
Paradise11152422086, Other på Olivia Aker Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2020

Hei. Dette var veldig trist å lese og vi er virkelig lei oss for den dårlige opplevelsen du hadde hos oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi hadde satt stor pris på om du kunne tatt kontakt med daglig leder på restauranten, Hanna, på hanna@olivia.no, slik at hun kan komme i direkte kontakt med deg. Tusen takk for tilbakemelding, dette tar vi selvfølgelig videre med ledelsen på restauranten.

Reisende som så på Olivia Aker Brygge, så også på

Har du vært i Olivia Aker Brygge? Del dine erfaringer!