“Nydelig mat”
Anmeldelse av Olivia Aker Brygge

Olivia Aker Brygge
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Lunsj, Levering, Uteservering, Reservasjoner
Beskrivelse: Ekte italiensk pizza- og pastarestaurant med sjarmerende beliggenhet ved havnen på Aker Brygge. Prøv carpaccio-pizza, asparagi-pizza, eller en tradisjonell capricciosa, caprese eller Olivia Carbonara. Inne kan du hygge deg i lun atmosfære med åpne peiser, lyder og lukter fra Italia. I sommerhalvåret kan du nyte utsikten på uteserveringen. Alle pizzaer kan bestilles som take-away.
Anmeldt 18. august 2020

Verdens beste focaccia. Og nydelig lasagne. Gode drinker.
Vi hadde en ny servitør som svarte med at hun ikke visste da hun hadde jobbet så kort tid når vi spurte om noe. Forventer at man sjekker ut når kunder spør. I tillegg glemte hun av noe vi hadde bestilt, så vi ble sittende litt lenge å vente.

1  Takk, Caroline N
Voyage67320224115, Annat på Olivia Aker Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2020

Tusen tack för ris och ros! Det sätter vi stort pris på! Välkomna tillbaka!

Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Her er smittevern tatt på alvor. Plexiglass mellom bordene og en trygg opplevelse.

Betjeningen var veldig hyggelige og profesjonelle.

Menyen var innholdsrik og slik en kan forvente på en italiensk restaurant.

Pizzaen var fantastisk og pasta med sopp en herlig smaksopplevelse. Dette er en plass vi kommer tilbake til.

1  Takk, finnt349

Otroligt kul att läsa denna fina feedback! Tusen tack ska du ha!

Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Klarer ikke komme med en peroni iløpet av 15 minutter, slik at det går an å fortsette å spise pizza... selv om peronien ble bestilt når det var 0,3 cl igjen av den forrige hansa 0,6 ølen...

Jeg får også på øret her at kalsonen var bløtere enn fitta til dama på valentines.. (tok ho med til bali, romantisk middag for 2.. bestilte 3 vinflasker..) oppsummering: kalsonen var blaut

1  Takk, nik0laiandr_k

Hej Nikolai, jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att service och mat inte nådde upp till den nivån vi strävar efter denna dag. Vi hade uppskattat om du kunde ta direkt kontakt med daglig leder Hanna på hanna@olivia.no så att hon kan få reda ut vad som skedde och ge dig en kompensation!
Förövrigt vill jag bara gratulera för en lyckad valentines, din flickvän är lyckligt lottad!

Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Fikk raskt bord ute i sola. Veldig hyggelig personale som hele tiden var bortom for å høre om alt var ok.
Bestilte omelett, salat med parmaskinke og glutenfri pizza. Maten kom overraskende fort. Omeletten var fantastisk god. Samme var pizza og salaten.
Virket veldig renslig og smittevern var godt ivaretatt.
Kommer gjerne tilbake.

1  Takk, avva123

Otroligt kul att läsa denna fina kommentaren! Tusen tack för det Arve och välkommen tillbaka!

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Besøkte stedet lørdag kveld etter å ha bestilt bord via appen (anbefales). Som vanlig bra mat. Bestilte forretter og pizza, pasta og salat. Alt smakte godt og kom raskt etter bestilling. Rask, hyggelig og oppmerksom service fra ansatt under opplæring.
Greie priser for god mat. Anbefaler stedet

1  Takk, MaggieIB

Tusen tack för denna fina feedback Maggie! Hjärtligt välkommen tillbaka till oss!

Reisende som så på Olivia Aker Brygge, så også på

Har du vært i Olivia Aker Brygge? Del dine erfaringer!