“Smakfullt, men litt kaotisk på Aker brygge”
Anmeldelse av Olivia Aker Brygge

Olivia Aker Brygge
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Frokost, Middag, Levering, Uteservering, Reservasjoner
Beskrivelse: Ekte italiensk pizza- og pastarestaurant med sjarmerende beliggenhet ved havnen på Aker Brygge. Prøv carpaccio-pizza, asparagi-pizza, eller en tradisjonell capricciosa, caprese eller Olivia Carbonara. Inne kan du hygge deg i lun atmosfære med åpne peiser, lyder og lukter fra Italia. I sommerhalvåret kan du nyte utsikten på uteserveringen. Alle pizzaer kan bestilles som take-away.
Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

Ble møtt av en hyggelig servitør og fikk bord utenfor i hyggelige omgivelser på Aker brygge. Det var lite gjester på stedet, så vi håpet på et raskt lite måltid, men det varte og rakk. Etter ca 1 time og litt kaos fra kjøkkenet, hadde vi fått servert 2 enkle forretter og en flaske vin. Maten var enkel og veldig smakfull.
Prisnivå var middels.

1  Takk, PST861
Emilia, Guest Relations på Olivia Aker Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2021

Beklagar den kaotiska upplevelsen ni hade hos oss, men kul att höra att maten var till belåtenhet!
Tack för din feedback!

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

God mat, fine folk, men litt ventetid før bestilling. Alt i alt fornøyde med opplevelsen. Fine lokaler, store toaletter og god atmosfære. Ligger sentralt til. Maten var veldig god.

Takk, sannekleppe
Moawennhall, Owner på Olivia Aker Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2021

Tusen tack Sanne för konstruktiv feedback!

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Ble møtt av en hyggelig ung mann ved inngangen. Vi hadde bestilt bord men ønsker å sitte ute. Det var inne problem og bare noen minutter og vente til ledig bord. Vi var tre voksne og ett barn.
Servitøren vår, Sofie, tok oss vel i mot med et smil. Vi bestilte først drikke og deretter mat. Både mat og drikke kom fort selv om det var mye folk i restauranten. Maten falt veldig i smak hos alle fire. En barn pizza, to av oss hadde pasta, og siste hadde pizza med fire oster.
Servitøren var veldig hyggelig og imøtekommende. God mat og rimelig. Her kommer vi tilbake. Anbefales!

1  Takk, 186anitar
Emilia, Guest Relations på Olivia Aker Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Tusen tack för otroligt hyggelig tilbakemelding! Hjärtligt välkommen åter! :-)

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Ventet 40 min på én pils(!) Minnet på servitør 3 ganger og fått svaret «jeg skal komme opp med det straks» samtlige ganger. Enormt irriterende og dårlig kundeservice.

Takk, emilbG998UG

Hei Emil! Vi er utrolig lei oss for denne dårlige opplevelsen du hadde hos oss, slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi tar selvfølgelig dette videre med ledelsen på restauranten, tusen takk for tilbakemelding!

Anmeldt 20. juni 2021

Relativt fornøyd med besøket, god mat og drikke. Hyggelig betjening.

-minus for noe uoppmerksom betjening, tok lang å få bestille og enda lengre tid å få mat og drikke. Fikk dessuten pizzaen før drikke.... og heller ikke bestikk!!

Takk, Imst90
Emilia, Annat på Olivia Aker Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juli 2021

Tusen tack för ris och ros, vi sätter stort pris på all feedback vi får och tar det med oss för att bli bättre!

Reisende som så på Olivia Aker Brygge, så også på

Har du vært i Olivia Aker Brygge? Del dine erfaringer!