“Utmerket lunsjsted”

Kjøkken: Grill, Pizza, Norsk
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Lokalets historiske egenart: Cafe Cathedrals ambisjon er å gi alle våre gjester den optimale restaurantopplevelse med smakfull mat, hyggelig service og en koselig, levende atmosfære i historiske omgivelser. Sjelen i Cafe Cathedral har særpreg og identitet, det vises i både menyen, atmosfæren, interiøret og bildegalleriet, som blant annet illustrerer hva det gamle bygget har huset før vår tid. Paul McCartney og Jessica Lange er blant gjestene som har besøkt oss. Uteserveringen: Cafe Cathedral har en lang og lun uteserving i selve Kirkeristen, hvor du kan sitte svalt i sommervarmen og se på alle menneskene som traver forbi. Rett under Kirkeristen har vi en stor, yrende uteserving med beliggenhet rett ut mot Karl Johan. Her kan du nyte solen, og på ekstra varme dager la sommerbrisen kjøle deg ned under det store, grønne treet, foran fontenen. Uteserveringen tilbyr varmelamper og pledd for kjølige dager og kvelder. Du kan alltid lytte til variert glad-musikk året rundt, inne og ute. Kjøkkenet: Kjøkkenet med våre dedikerte kokker kvalitetssikrer maten til enhver tid for å gi deg den retten du fortjener. De tilbyr råvarer med kvalitet og på menyen står blant annet: Steinovnsbakt og Krispy, Italiensk pizza. Klassiske velsmakende Pastaretter. Stangekylling. Grillretter med blant annet Reinsdyr. Ovnsbakt Laks. Omeletter. Trines Berømte Desserter. Vi friterer ingen av rettene våre. Vi serverer Frokost og Lunsj frem til klokken 15.00
Anmeldt 3. desember 2018

Anbefaler den hyggelige Caféen midt på Karl Johan, i historiske lokaler i Kirkeristen. Hyggelige lokaler og atmosfære, god mat og bra service. Vi valgte skogssopp og den var helt nydelig, kan også anbefale rødvinssgløgg, sterk og god, ikke for søt,

1  Takk, Anne Marit R

Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat og nydelige mennesker som jobber her Jeg vil helt klart komme hit igjen flere ganger

2  Takk, Maps232264
Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Kjempehyggelig personale, god kaffe. Har med hund, og de gav teppe og vann - og masse kos! Helt herlig :)

1  Takk, marit2ooo
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Dro en rask tur innom cafe cathedral igår kveld og fikk bestilt pizza med vegansk mozzarella! Var den beste pizzaen jeg har spist, og uhyre nær smaken av vanlig ost at jeg måtte dobbeltsjekke med servitøren om den var vegansk. Hit vil jeg tilbake til om jeg vil ha pizza!

2  Takk, caisanne
Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Gikk innom for no godt i glasset og pizza. Pizza’n anbefales virkelig, nydelig. Fint å sitte ute selv om det var en kald kveld pga alle varme lampene.
Men en masete kelner, pga han ville selge var slitsom, derfor ikke full pott, det vil si 5 stjerner. En av oss kunne ikke drikke alkohol, men han maste og maste på henne at hun måtte ha rom i cola’n sin..
Anbefaler stedet og håper på «bedre» kelner neste gang.

1  Takk, Lisunn

Reisende som så på Cafè Cathedral, så også på

Har du vært i Cafè Cathedral? Del dine erfaringer!